Omainen kuoli vajaa vuosi sitten, nyt kaduttaa...
Multa kuoli läheinen paappa huhtikuussa 2018 sylöpään vähän yli 70-v. Juuri tajusin, että minulle tarjottiin kultalautaselta mahdollisuutta tavata hänet vajaa juosi ennen hänen kuolemaansa, mutta silloinkaan en oman pahan oloni vuoksi halunnut heitä nähdä. Mummi on vielä hengissä, mutta toisaalta en ole valmis tapaamaan häntä sanoista syistä kuin en paappaakaan ollut valmis tapaamaan. Tunnen olevani kamala lapsenlapsi, sillä menetin alle kuukauden päästä tapahtuneesta isomummoni.
Paapan kuolemasta minulle ei haluttu kertoa, sillä minua ei haluttu stressata. Paappa oli kuollet yöllä, ja aamulla bussia odotellessani selasin facebookia ja näin mummani päivityksen paapan kuolemasta. Totta kai tapasin mumman paapan hautajaisissa. Haluaisin ottaa mummaan taas yhteyttä, mutta ei olisi ensimmäinen kerta kun joku kuolee juuri kun olen lähentänyt sidettäni hänen kanssaan. Milloin tunne mahtaa helpottaa??!!
Kommentit (3)
Huomasin puhuneeni julkaisussa sekä mummasta että mummista, kyseessä on siis sama mumma. Juuri nyt oon niin sekalaisessa mielentilwssa etten edes näköjään osaa kirjoittaakaan...
Tiedän, itselle se ei kuitenkaan ole helppoa juuri syystä, jonka mainitsin julkaisussa...
Paappa ja mumma kannattaa aina tavata.