Voi ei! Pitää kestää pitkä kesä ennen kuin on taas tunnelmallinen joulu
Kommentit (12)
Kestää?! Kesän kestää valmistelemalla tulevaa joulua. Onhan se sentään paljon enemmän kuin pimeys ja kynttilät, ap. :)
Mulla palaa nytkin kynttilöitä (eläviä). Ja ulkona on pimeää. Mitä sä ap valitat?
Minustakin joulu on ihanan tunnelmallista aikaa. Pidän siitä pysähtyneisyyden tunnelmasta joulupyhien aikaan. Mutta jos joulu olisi jatkuvasti, ei siitä jaksaisi niin riemuita. Ensi vuonna taas!
Pimennysverhot on keksitty. Verhot eteen ja kynttilät tuleen niin sulla on joulu ainainen.
Mustat pimennysverhot ikkunoihin vaan, niin voit jatkaa joulua vaikka läpi vuoden.
Älä anna sovinnaisuuden ja muiden mielipiteiden vaikuttaa omiin unelmiisi. Jos tykkäät joulusta, niin vietä sitä! Seei kuulu kenellekään eikä vahingoita ketään.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin joulu on ihanan tunnelmallista aikaa. Pidän siitä pysähtyneisyyden tunnelmasta joulupyhien aikaan. Mutta jos joulu olisi jatkuvasti, ei siitä jaksaisi niin riemuita. Ensi vuonna taas!
Hei, et kai jätä tämän vuoden joulua väliin?
Olisikin kesä pitkä mutta lyhythän se on.
Minuakin v#tuttaa kesä. En kuitenkaan tykkää joulusta. Olen melko monta joulua kärvistellyt ja ensi jouluna olen ihan jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ollaan taas nopeesti heinäkuun ekassa päivässä niin ens kuun jälkeen on taas jo syyskuu kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en tykkää joulusta ollenkaan. Kunhan lapset muuttavat omilleen, tuskin juhlin sitä enää mitenkään.