Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet jos jonkun ystäväsi mies tunkee mukaan tyttöjen iltaan?

Vierailija
23.02.2019 |

Minä en oikein luota naisystävääni. Olen kuullut kaikenlaista "tyttöjen illoista" , jossa naiset lähtevät baariin ja ottavat tuntemattomilta miehiltä lasteja vessassa. Naisystäväni on kutsuttu ytheen tyttöjen iltaan. Haluaisin mukaan varmistaakseni että hän käyttäytyy arvonsa mukaisesti. MP?

M28

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei AP, ei sun tarvi lähteä sinne mukaan. Paljon helpompi kun kysyt siltä muijaltas ohimennen että "kun sä olet siellä tyttöjen illassa ja te otatte vierailta miehiltä lasteja vessassa, niin mihin koloon sä yleensä mieluiten ite otat?" Saattaa nimittäin huomaamattaan tunnustaa, jolloin voit enemmittä puheitta lempata akan pihalle. Ja jos taas yrittää jotain "enhän mä ikinä..." mussutusta, niin heti voit syyttää valehtelusta, ja lempata akan pihalle. Eli meni niin tai näin, niin ongelma ratkes!

Tuollaisten kannattaakin pysyä ikisinkkuina, ette naista ansaitse elämäänne. Hyi h*lvetti!!!

Aika moni nainen arvosta miestä joka välittää.

Välittämisellä ja sairaalloisella kyttäämisellä on ero. Niihin myös suhtaudutaan erilailla. Välittävä mies välittää myös naisen ystävyyssuhteista ja itsenäisyydestä, eikä roiku kaikessa mukana kuten pikkuvauvat. Se ei ole välittämistä vaan ripustautumista.

Vierailija
42/46 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei AP, ei sun tarvi lähteä sinne mukaan. Paljon helpompi kun kysyt siltä muijaltas ohimennen että "kun sä olet siellä tyttöjen illassa ja te otatte vierailta miehiltä lasteja vessassa, niin mihin koloon sä yleensä mieluiten ite otat?" Saattaa nimittäin huomaamattaan tunnustaa, jolloin voit enemmittä puheitta lempata akan pihalle. Ja jos taas yrittää jotain "enhän mä ikinä..." mussutusta, niin heti voit syyttää valehtelusta, ja lempata akan pihalle. Eli meni niin tai näin, niin ongelma ratkes!

Tuollaisten kannattaakin pysyä ikisinkkuina, ette naista ansaitse elämäänne. Hyi h*lvetti!!!

Aika moni nainen arvosta miestä joka välittää.

Välittämisellä ja sairaalloisella kyttäämisellä on ero. Niihin myös suhtaudutaan erilailla. Välittävä mies välittää myös naisen ystävyyssuhteista ja itsenäisyydestä, eikä roiku kaikessa mukana kuten pikkuvauvat. Se ei ole välittämistä vaan ripustautumista.

Mies ei välitä jos elää itsenäisyys fantasioissa. Tämän hetkisessä yhteiskunnassa kukaan ei ole "itsenäinen" Jos elää Siperiassa ja kyntää perunapellon itse niin voi pitää itseään itsenäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä välttämättä ole provo. Olen kuullut sairaalloisen mustasukkaisista, kontrolloivista miehistä, jotka käyvät jopa naisen työpaikalla tarkistamassa, ettei hän vain ole pettämässä.

Toivottavasti yksikään nainen ei alistu tuollaiseen kyttäämiseen, vaan heittää sairaan tyypin pihalle heti, kun ensimmäiset merkit moisesta ilmaantuvat.

Vierailija
44/46 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että onpas heillä huono suhde.

Vierailija
45/46 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta on, että tuollaisia mustasukkaisia uunoja oikeasti on olemassa.

Vierailija
46/46 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä välttämättä ole provo. Olen kuullut sairaalloisen mustasukkaisista, kontrolloivista miehistä, jotka käyvät jopa naisen työpaikalla tarkistamassa, ettei hän vain ole pettämässä.

Toivottavasti yksikään nainen ei alistu tuollaiseen kyttäämiseen, vaan heittää sairaan tyypin pihalle heti, kun ensimmäiset merkit moisesta ilmaantuvat.

Joo, ex-poikaystävä oli aina työpaikkani lukittujen porttien takana vahtimassa, että tosiaan olen iltavuorossa ja että poistun sieltä yksin. Olisi edes tullut tarjotakseen kyydin kotiini mutta istui vaan autossaan passissa.

Kävi myös joskus kiertelemässä taloyhtiön parkkipaikalla nähdäkseen onko autoni pihalla (mitä lie silläkin todistaneen mielelleen?). Kerran tuli kurkkimaan ikkunoista sisälle, kun olin kieltäytynyt illan treffeistä. Tuon jälkeen uhkasin poliiseilla ja suhde päättyi tasan siihen.

Mustasukkaisuus ei tunne rajoja. Se vain pahenee ja pahenee ajallaan. Säälin miestä ja hänen kyvyttömyyttään nähdä oikeaa ongelmaa, joka ei tosiaan ollut minun kuvitteellinen vieraissa käyntini.