Poikaystävän youtube historia ja tykkäykset oli aika hiljentävä näky....
3kk tapailun jälkeen pääsin ohimennen käsiksi hänen youtubeen ja subauksessa oli mgtow kanavia kuten sandman ja tykkäyksissä myös samaa kamaa.
Mm. naimisiinmenosta puhuva video myös, tämä:
Itse haluan naimisiin ja kirkkohäät, tuo video aiheesta oli vähintäänkin "kontroversiaalinen". Tykkään miehestä kaikinpuolin, mutta tällainen historia on jo koko suhteen kyseenalaistavaa. Jos hän uskoo näitä juttuja, niin onko mitään järkeä jatkaa?
Mitä sinä tekisit? En ole sanonut mitään aiheesta, katselin vain hänen koneeltaan youtubea samalla kun hän kokkaili ja huomasin tämän.
Kommentit (30)
Kyllä minäkin katson esim.black pill videoita välillä, vaikka en ole samaa mieltä niiden kanssa. Tarinat ja kerrontatapa voivat olla hauskoja tai opettavaisia, vaikka ei vetäisikään samoja johtopäätöksiä.
Meinaatko ettei tapetointi koostu edellisista hoidokeista vaan streamaavasta, videoista joiden katselusta saat vielä laskun?
Miten uskoisit miehen reagoivan jos hän tietäisi että itse kyselet neuvoja av-palstan miesvihaajilta? :D
No mitäs tuosta. Löytyy minunkin historiasta tuollaisia mgtow- ja hommaforumin aivopieruvideoita ja palsta-ätmien jankkauksia. Syvästi häpeän näitä selailuja ja keskusteluja, mutta en minä mikään mgtow-aatteen kannattaja ole.
Kannattaa varmaankin keskustella asiasta ..
Vierailija kirjoitti:
Naiset pelkkiä reikiä.
Ap turhautui, kun kukaan ei uskonut aloitukseen😁
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitkö itse jatkamaan suhdetta, jos selviäisi miehen MGTOW ihannointi?
Rehellisyyden nimissä en minäkään jatkaisi suhdetta feministin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut tästä ketjusta mitään.
Siinä tapauksessa olet hyvin huonosti perillä nykymaailmasta.
Asutko tynnyrissä, omassa kaikukammiossasi? Etkö todella ole huomannut mgtow miehien määrällistä räjähdysmäistä kasvua? Kukaan ei halua naimisiin enää :(
Ei mikään ongelma, koska kiinnostus heihin on aina ollut vähäinen. Hyvä, että he viihtyvät keskenään. :)
Proovoo! Sama "kontroversiaalinen" nimitys videolle, jossa varmaan sama Adams selittää Dont marry her, kuin eilen toisessa ketjussa.