Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuosilomapalkka

17.05.2006 |

Heips ja apuva...

Jäin juhannukselta 2005 äitiyslomalle ja vuoden 2005 kesälomapäiväni jätin tarkoituksella pitämättä, koska halusin säästää ne vanhempainvapaan loppuun. Työnantaja maksoi 2005 kesäkuussa (maksaa aina kaikille kesäkuussa) lomarahani ao päiviltä eli 50 % lakisääteisen vuosiloman palkasta. Pidän tässä yhteydessä myös vuoden 2006 kesälomapäivät, jonka jälkeen jään syksyyn hoitovapaalle.

Selvitin itse, että minulle kuuluu ao. lomapäiviltä lounassetelit (muttei puhelinetua) ja ne olen jo postitse saanut. Yllätys oli, että palkkapäivänä ei normaalia kuukausipalkkaa tullutkaan. Olen ollut nyt nelisen viikkoa kesälomalla.

Onko nyt niin, että minulle ei kuulukaan ns. normaalia kuukausipalkkaa kesälomani ajalta (48 pv) vai onko työntantajani tehnyt virheen (mikä myös mahdollista; pieni työntantaja/palkanmaksu ulkoistettu)?

Tiedän saavani lomarahan 2006 kesälomapäiviltä taas kesäkuussa 2006, mutta kuukausipalkasta en ole tajunnut kysyä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajasi on tehnyt virheen tässä asiassa. Ei muuta kuin yhteydenotto sinne vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla