Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan vain miestä joka on isompi ja parempi kuin minä

Vain Mies Isolla M:lla
23.02.2019 |

Haluan vain miestä, joka on isompi, pidempi, vahvempi ja viisaampi kuin minä.

Tienaa enemmän kuin minä. Puhuu paremmin kuin minä.

Miehen jolta voin kysyä asioita, joista en tiedä.

Minun naisellisuuteni tuntee olonsa uhatuksi, jos tunnen olevan korkea-arvoisempi tai parempi kuin mies.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tasa-arvo? Eikös naisten pitänyt olla tasa-arvon perään? Mutta vain Superior man kelpaa? Eli jännät, ei kiltit

Vierailija
2/9 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä tasa-arvo? Eikös naisten pitänyt olla tasa-arvon perään? Mutta vain Superior man kelpaa? Eli jännät, ei kiltit

Ajattelin juuri tätä samaa. Yleensä kun mies toivoo kaikkia tuossa aloituksessa lueteltujen asioiden vastakkuuksia naiselta, niin mies saa kuulla, kuinka etsii "alistettavaa naista" ja että mies on ilmeisesti jotenkin raukka, kun pelkää "vahvoja, itsenäisiä naisia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla parempi kuin minä, kaikessa. Muuten sanon ei. Jos aistin, että mies ei ole parempi ja korkea-arvoisempi kuin minä, niin jutusta ei tule mitään.

Niin se vain menee. Muutu paremmaksi jos toivot saavasi naista.

ap

Vierailija
4/9 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa uhka on kyllä jo toteutunut.

Vierailija
5/9 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi, että mies olisi muutamassa asiassa minua fiksumpi. Saisi olla esim. vahvempi, paremman näköinen, parempi korjaamaan sähkölaitteita, autoja ja putkihommeleita, viihdyttävämpi keskustelija tai parempituloinen. Kaikkia ei tarvitse olla, mutta olisi kiva jos edes jollain elämänalueella hän olisi minua parempi.

Vierailija
6/9 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se ole aika helppo löytää mies joka on isompi kuin sinä, jos et nyt satu olemaan sellainen lähes 300 kiloinen.

-Parempi? Siinä sitä sitten onkin työsarkaa ja haastetta!  

Vierailija
7/9 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:tä yhtään lohduttaa, niin voin kertoa superior manina, että ei minullakaan ole naista. Aina tämä parhaus ei vain kanna hedelmää.

Vierailija
8/9 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittäisi, että mies olisi muutamassa asiassa minua fiksumpi. Saisi olla esim. vahvempi, paremman näköinen, parempi korjaamaan sähkölaitteita, autoja ja putkihommeleita, viihdyttävämpi keskustelija tai parempituloinen. Kaikkia ei tarvitse olla, mutta olisi kiva jos edes jollain elämänalueella hän olisi minua parempi.

Ja kaikkein mieluiten otat sen, että mies tienaa enemmän kuin sinä.

Se on varmaan näistä kaikista mainituista se paras?

Ei väliä vaikka olisi manlet kuten Putin, kun on yksi maailman rikkaimpia ihmisiä.

Tuskin yksikään "hyvätasoinen" nainen tälläkään palstalla on koskaan tapaillut miestä joka tienaa vähemmän kuin he. Puhutaan nyt seurustelusta, ei panoista fwb jne.

Vierailija
9/9 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tasa-arvo tuohon liittyy? Tasa-arvo ei tarkoita että molempien pitäisi olla samanlaisia.

Ja millähän perusteella mies ei voi olla kiltti ja samaan aikaan ap:n kuvailema?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme