"Pettäminen ei aina johdu rakkauden tai SEKSIN puutteesta"
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Otsikko oli lainaus Hesarin jutusta jossa lisänä: "Myös onnellisissa suhteissa petetään"
Tuo se vasta omituiselta kuulostaakin.Oma mielipiteeni on että pakkohan siinä suhteessa on vikaa olla. Varsinkin jos selvinpäin ihan suunnitellusti petetään/pidetään sivusuhdetta. Elin itse 2v täysin seksittömässä parisuhteessa, joka oli (monesta muutakin syystä) pakko lopettaa, koska en viitsinyt rikkoa lupausta ja pettää. Nyt sinkkuna olen kyllä kohdannut jos jonkinmoista varattuakin vonkaajaa :/
ap
Tottakai siinä suhteessa on moni asia ihan pielessä, jos sivusuhdetta pidellään. Onnellisuus on tosiaan hassu sana samassa yhteydessä. Petetyn mielestä ehkä onnellinen, mutta pettäjän ei. Olishan se ideaalimaailma, että täällä vaan piereskeltäisiin sateenkaaria eikä kukaan tekisi kenellekään mitään loukkaavaa ja pahaa, mutta sellaisia me ihmiset vaan ollaan. Myöskin pohjimmiltaan ihan hyvät ihmiset.
Erään pettäjän suusta: perhe ja suku on mulle tosi tärkeitä, mutta mua ei ole kukaan koskaan kosketellut niinkuin tämä toinen nainen.
Että semmosta.
Otsikko oli lainaus Hesarin jutusta jossa lisänä: "Myös onnellisissa suhteissa petetään"
Tuo se vasta omituiselta kuulostaakin.
Oma mielipiteeni on että pakkohan siinä suhteessa on vikaa olla. Varsinkin jos selvinpäin ihan suunnitellusti petetään/pidetään sivusuhdetta. Elin itse 2v täysin seksittömässä parisuhteessa, joka oli (monesta muutakin syystä) pakko lopettaa, koska en viitsinyt rikkoa lupausta ja pettää. Nyt sinkkuna olen kyllä kohdannut jos jonkinmoista varattuakin vonkaajaa :/
ap