Käytettyjen alushousujen myynti?
Osaako joku sanoa meneekö oikeasti kaupaksi? Olisi kiva kuulla kokemuksia miten ootte hoitanu kaupat yms koska aloin harkitsemaan tätä bisnestä. Tilisiirrolla en itse viitsisi vastaanottaa rahoja eli onko muita suosittuja keinoja?
N21
Kommentit (21)
Olen pitkään pohtinut ostamista. Pitäisiköhän hommata Paypal-tili. Toisaalta, jos hinta on kohtuullinen, voisin periaatteessa ottaa riskin ja yksinkertaisesti lähettää rahat kirjeenä. Ja toisaalta, jos hinta ei ole kohtuullinen, en ole kiinnostunut koko kaupasta. Paypal nyt tietenkin on nopea. Postista on tullut hidas, epäluotettava ja kallis...
Myyn silloin tällöin. Mutta koska en miehenä itse IKINÄ ostaisi postitse (koska huijareita suuri osa), tapaan itsekin "asiakkaani" ihan livenä. Näkevät sitten, kenen jalassa ne pöksyt on olleet :)
mitä niillä käytetyillä paskasilla kalsareilla kuuluu tehä? joo, myydä, mutta niinku se hullu ketä niitä ostaa?
Vierailija kirjoitti:
mitä niillä käytetyillä paskasilla kalsareilla kuuluu tehä? joo, myydä, mutta niinku se hullu ketä niitä ostaa?
Me miehet tykätään nuuhkia ja nuolla niitä, niinkuin nuuhkisimme ja nuolisimme naistakin.
Vierailija kirjoitti:
Äijät nuuhkii niitä ja toisella kädellä tumputtaa.
Toiset vetää be jalkaansa ja mielikuvitus lentää kepin ollessa kovana.
Just eilen heitin vanhat persauksesta rikkinäiset alkkarit roskiin. Nyt harmittaa kun olisin voinut tienata.
M55
Täällä olisi myynnissä käytettyjä sukkia ja aluspöksyjä. Jokainen tilaus tehdään asiakkaiden toiveiden mukaan kustomoituna: jarruraidat, pissaläikät, ruokavalio pierujen hajuun liittyen yms. Ota yhteyttä pian!
t: Jukka 63v
Ei tarvi housuja kun voi nuuhkaista suoraan vaimon tussua. Pikkarit tuoksahtaisi kuitenkin huuhteluaineelle.
Olen mies ja mitä helvettiä tuollaisilla alusvaatteilla tekisin, en mitään. Täytyy olla aika sairas ketä noita ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja mitä helvettiä tuollaisilla alusvaatteilla tekisin, en mitään. Täytyy olla aika sairas ketä noita ostaa.
Fetissinsä kullakin.
Voin vaihtaa päikseen, niin ei mene veroja.
T: M 58
Rustasta, Julasta tai kirpputorilta löytyy
Varmistuminen siitä, että on ollut naisen päällä, on tosi tärkeää. Olen kuullut kauhujuttuja nuorista pojista, jotka ovat ostaneet naisten pikkareita, pitäneet päällään ja myynneet ne muka naisen käyttäminä. Hyvä business, mutta huijaus.
Kyllä niitä ostetaan. Harmi vain kun paras kanava siihen suljettu vuosia sitten. En tiiä miten tuolla seksitreffit sivulla ostetaan. Mutta siellä on aina joukossa sellasia ketkä jaarittelee eikä ikinä osta ja ruunaa vaan kuvia. Siks en oo jaksanut yleisesti myydä mutta sen aiemman sivun kautta mulla on pari vakituista ostajaa ja se riittää mulle. Ne laittaa aika ajoin viestiä että on taas aika. Si on muitakin kauppoja harvakseltaan. Ne maksaa hyvin ku haluaa just multa.
Seksitreffit.fi sivun kautta oon ostanut useammatkin pikkarit. Se ilo niissä pikkareissa on siinä, jos nainen on kostuttanut ja tahrinut ne lemmenmehullaan. On ihanaa nuuhkia ja runkata sellaisia pikkareita ja niiden kanssa. Mutta tätä ei voi selittää semmoiselle, joka ei tunne intohimoa naisia kohtaan. Mobilepay on toimiva väline maksuihin.
Pitääkö olla kakan ja pierujen hajuja myös?
Kerran pyörälenkillä ollessani vastaan tuli auto, josta lensi jotain tielle. Vilkaisin kuskia, joka oli nuorehko vaalea nainen ja kuljettajan ikkuna oli puoliksi auki. Luulin, että kuski oli laskenut jonkun tavaran katolle, josta sitten ilmavirta sen pudotti, mutta kun menin katsomaan, niin pikkuhousut siinä tiellä oli ja niissä jotain tummia veri- tai ulostetahroja. Ei tehnyt mieli nuuhkaista.
En kyllä senttiäkään maksaisi jostain alushousuista kun yhtä hyvin voi nuuhkia ja nuolla aitoa tavaraa.
Paypal