Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se "häirinnänestokampanja" on aivan outo!

Vierailija
23.02.2019 |

Siis se päätepysakki.fi

Miksi ratikassa tai bussissa ei saisi jutella muille? Olen itse ujo sinkkunainen ja toivoisin, että joku tulisi juttelemaan tai jopa "nimittelemään". Se olisi lähinnä imartelevaa. Olisi mukavaa tutustua miehiin ja löytää kumppani. Nyt sekin ilo aiotaan estää meiltä ujommilta vai mistä on kyse? En aio nettideittipalveluihin tai Tinderiinkään turvautua, vaan haluaisin tavata jonkun ihmisen livenä ja siten, että saisin itse olla melko passiivinen ainakin aluksi.

T. Nainen Helsingistä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee lähinnä vaikutelma, että jotkut naiset ovat niin ihailtuja, että arkinen matkustaminen tuntuu vaikealta, kun kaikki yrittävät pokata heitä. Mulle moinen huomio on harvinaista luksusta ja olisi ainakin tervetullutta. Eikä mua känniläistenkään jutustelut haittaa, jos ovat hyväntahtoisia.

Jännää elittitouhua moiset kampanjat. Normaali nainen ja mies ovat ihan mielissään siitä, jos joku juttelee tai antaa huomiota. Tietenkin rasismi ja solvaaminen on väärin, mutta esimerkkivideosta tuli sellainen vaikutelma, että oli ihan normaalista flirtistä kyse.

Vierailija
2/2 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*eliittitouhua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan