Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks tää olo ei kohene yhtään?

Vierailija
23.02.2019 |

Keskiviikkona nousi kuume ja to illalla se oli korkeimmillaan 39,4. Eilen laski 37,4:ään ja nyt 37 tasan.
Edelleen olo on heikko ja voinaton. Jaksaminen nolla. Sydän hakkaa ihan hirveesti pienestäkin liikkumisesta.
Miks tää olo ei kohene?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sulla influenssa? Mulla muuten samanlaista mutta alkoi ti. Viime yönä laski kuume. Nyt on vain flunssainen olo.

Vierailija
2/5 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaistulehdus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli äskettäin flunssa, viikon oli sairaslomalla pois töistä, ja tämän jälkeen vielä viikko meni töissäkin yskiessä. Sitkeitä flunssia on nyt liikkeellä. Onneksi ei ole vielä tarttunut.

Vierailija
4/5 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko sulla influenssa? Mulla muuten samanlaista mutta alkoi ti. Viime yönä laski kuume. Nyt on vain flunssainen olo.

Voi olla influenssa. Kuumeen lisäksi kuiva yskä ja kurkkua kutittaa.

Ap

Vierailija
5/5 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kohtalotoveri, influenssa minulla. Alkoi viime sunnuntaina eli nyt on seitsemäs päivä kuumeessa ja joka päivä vointi vain huononee. Mies yrittää puhua minua lähtemään päivystykseen kun on kovin huolissaan voinnistani, mutta omasta mielestäni minulla on yleisvointi kuitenkin hyvä eikä varsinaisesti hengenahdistusta tai muuta ole. Virushan tämä on kun tulehdusarvot ovat matalalla, joten en tiedä mitä virkaa minun olisi sinne päivystykseen lähteä.