Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jätti kaiken ja lähti toisen naisen matkaan

Vierailija
23.02.2019 |

Sain pari kk sitten selville että miehellä uusi nainen. Me ollaan oltu yhdessä 20 vuotta, 4 lasta ja uusi hieno omakotitalo. Olemme olleet tiivis yksikkö nämä vuodet mutta viime syksynä mies muuttui, ulkonäöltään ja olemukseltaan vetäytyneeksi. Kun sain selville tämän suhteen hän pakkasi kiireesti kamansa ja luikki pakoon. Asuu nyt jo toisen naisen luona ja sanoo olevansa palavasti rakastunut. Jätti kaiken taakseen, meidät, ystävät, harrastukset. Talo laitettiin heti myyntiin ja nyt stressaa pelkkä ajatus muutosta, lasten koulunvaihdosta ym. Hän on jättänyt jo erohakemuksenkin, kaikki on tapahtunut todella nopeasti. Rakastan edelleen miestäni enkä voi uskoa että tämä on totta. Kuvittelen että hän palaa vielä luoksemme, mutta taitaa olla turha kuvitelma, olisin valmis vielä ottamaan hänet takaisin. Uusi nainen on todella mustasukkainen ja pitää selvästi miestä otteessaan..

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ab-blues

Mies jätti kaiken ja lähti toisen naisen mukaan.

Mies jätti kaiken ja lähti toisen naisen mukaan.

Jätti muumimukit, jätti vanukkaat, ja meni pois.

Vierailija
22/40 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin samassa tilanteessa n. 30 vuotta sitten.

Lunastin omakotitalon itselleni ja jäin siihen asumaan teini-ikäisten lasteni ja kissan kanssa. Samassa talossa asun edelleen, vaikka lapset ovat aikuistuneet ja muuttaneet pois, ja kissakin on kuollut jo vuosia sitten.[/quote 

Lähes samoin tapahtui minulle. Mies lähti toisen naisen mukaan, jäin vastasyntyneen ja isomman kanssa. Mies vieläpä vääryydellä vei osuuteni ok-talostamme. Jouduin ottamaan lainan ja aloittamaan lainanmaksun alusta uudelleen.  Nyt edelleen asun samassa talossani.

Uusi vaimo oli todella röyhkeä. Soitteli ja mustaalasi  x-mieheni minua joka taholle. En saanut pitää minkäänlaista yhteyttä lasteni isään. Oli todella vaikeaa hoitaa mitään lasten asioita heidän kanssaan.

Tuolla naisella oli myös kaksi lasta omasta takaa. Minua haukuttiin ja herjattiin ja omia lapsiani yritettiin saada huostaan valehtelemalla milloin mitäkin .En mukamas sopinut kasvattajaksi jne.

Nyt lapseni akateemisia ja itse olen vieläkin työelämässä.

Ex ja vaimonsa säälittäviä reppanoita, ja tuon mieheni uuden vaimon lapset eivät kumpikaan käyneet edes lukiota, saati muutoin menestyneet!

Kukas tällaisia herttaisia, upeita ulpukoita oikein jättää...mielikuvituskin kohdillaan kirjoitusten perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain pari kk sitten selville että miehellä uusi nainen. Me ollaan oltu yhdessä 20 vuotta, 4 lasta ja uusi hieno omakotitalo. Olemme olleet tiivis yksikkö nämä vuodet mutta viime syksynä mies muuttui, ulkonäöltään ja olemukseltaan vetäytyneeksi. Kun sain selville tämän suhteen hän pakkasi kiireesti kamansa ja luikki pakoon. Asuu nyt jo toisen naisen luona ja sanoo olevansa palavasti rakastunut. Jätti kaiken taakseen, meidät, ystävät, harrastukset. Talo laitettiin heti myyntiin ja nyt stressaa pelkkä ajatus muutosta, lasten koulunvaihdosta ym. Hän on jättänyt jo erohakemuksenkin, kaikki on tapahtunut todella nopeasti. Rakastan edelleen miestäni enkä voi uskoa että tämä on totta. Kuvittelen että hän palaa vielä luoksemme, mutta taitaa olla turha kuvitelma, olisin valmis vielä ottamaan hänet takaisin. Uusi nainen on todella mustasukkainen ja pitää selvästi miestä otteessaan..

Vastaappa rehellisesti onko sun massakautesi kestänyt tuon saman 20 vuotta?

Vierailija
24/40 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies jättää yllättäen, niin eihän se oma rakkaus siihen pässinpäähän lopu kuin seinään. Voin sanoa vasta nyt vuoden päästä erosta, että en rakasta exää enkä ottaisi häntä takaisin. Vielä viime vuoden puolella olin altis. Eli työstöä se vaatii, että lakkaa rakastamasta, ainakin omassa tapauksessani, kun oli 20v rakkautta takana. Mies oli siis salaa tehnyt eroa jo pitempään, mutta ei vain millään lailla paljastanut sitä ennenkuin jättöhetkellä.

Vierailija
25/40 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hänkin väitti että on suunnitellut eroa jo pitkään, mutta ei ole uskaltanut erota, tämä nainen nopeutti hänen päätöstään. Jäi vahingossa kiinni aiemmin kuin piti.

ap

Vierailija
26/40 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa rahaa ostaa talo, mutta ei ole. Onko kukaan ollut tässä tilanteessa ja selvinnyt. Tuntuu niin epätoivoiselta,.. Nainen on minun ikäiseni(yli 40) joten nuorempaan ja hoikempaanvei vaihtanut. Mies ei kestänyt arkea, ikäkriisi ehkä

Minä olen ja selvisin. Shokki, järkytys, elämäni helvetin läpikäyminen.

Mies vaihtoi meilläkin samanikäiseen, 40+. Talo meni myyntiin, asuin muutamia vuosia vuokralla, ostin sitten oman asunnon. Kaikki hyvin.

Mies asuu naisen omistaman talon nurkissa, ei omista yhtään mitään. Autot kirjoitettu naisen nimiin vaikka mies otti autolainan omiin nimiinsä. Miten tyhmä sitä voikaan olla?! Höynäytetty koko äijä.

Kyllä sä selviät, mulla meni 4 v päästä pahimman yli. Katkera olen, sen myönnän mutta en anna sen haitata elämääni, en mitenkään. Ollut ja mennyt, elämä jatkuu. Tsemppii sulle!

Vierailija
27/40 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää uus nainen on tosi omistava ja mustasukkanen, pitää miestä otteessaan lujasti. Ollut sinkkuna useamman vuoden, ja etsinyt epätoivoisesti miestä. Nyt löytyi elämäänsä kyllästynyt kiltti perheenisä. Mä vaan vihaan sitä naista

Ja miks joku haluaa rikkoa toisen perheen ja avioliiton.

Vierailija
28/40 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa rahaa ostaa talo, mutta ei ole. Onko kukaan ollut tässä tilanteessa ja selvinnyt. Tuntuu niin epätoivoiselta,.. Nainen on minun ikäiseni(yli 40) joten nuorempaan ja hoikempaanvei vaihtanut. Mies ei kestänyt arkea, ikäkriisi ehkä

Mun mies antoi talon eksälleen avioerossa. Eksällä ei olisi ollut varaa lunastaa taloa ja mies halusi etteivät lapset menetä kotia. Mies ei vaatinut puolikastaan talosta. Alkoiko miehesi heti vaatia talon myyntiä? Luovuttaisi osansa sinulle kun noin on toiminut. Eikö hän mieti miltä lapsista tuntuu menettää koti?

Vierailija
29/40 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää uus nainen on tosi omistava ja mustasukkanen, pitää miestä otteessaan lujasti. Ollut sinkkuna useamman vuoden, ja etsinyt epätoivoisesti miestä. Nyt löytyi elämäänsä kyllästynyt kiltti perheenisä. Mä vaan vihaan sitä naista

Ja miks joku haluaa rikkoa toisen perheen ja avioliiton.

Jossain tapauksissa on oikeasti kyse rakkaudesta.. mutta jotkut ihmiset taas tietoisesti haluavat toimia niin ja saavat siitä tyydytystä kun pystyvät käyttämään valtaa niin, että saa perheellisen eroamaan. Itselläni on narsisti perheessä ja esimerkiksi hänestä voisin aivan hyvin kuvitella että toimisi noin. Jos myytte talon on rahaakin tiedossa jne.

Vierailija
30/40 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis älkää tehkö lapsia. Niitä on jo tarpeeksi kärsimässä tässä maailmassa ja liitot päättyy lähes aina eroon.

Onneksi nykyinen ja tulevat polvet hiffaa tän ja jättää lastenteon uunoille.

Onneksi itte hiffasin aikanaan, että mihin suuntaan maailma kääntyy ja jätin penskat puskematta.

Kyllä niitä muualla pusketaan liiankin kanssa ja ollaan sitten 20v pallo jalassa naukumassa.

M45

Vierailija
31/40 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä mietin että voinko tehdä jotain vielä meidän suhteen eteen, taitaa olla jo myöhäistä..

ap

Vierailija
32/40 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että mies tulee vielä katumapäälle, kun uuden suhteen arki ja elarit (!!?!) astuvat mukaan kuvioon.

Miten lasten kanssa? Tapaako heitä ja miten olette saaneet asiat sovittua?

Vierailija
33/40 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Karma kostaa.

Vierailija
34/40 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies antoi talon eksälleen avioerossa. Eksällä ei olisi ollut varaa lunastaa taloa ja mies halusi etteivät lapset menetä kotia. Mies ei vaatinut puolikastaan talosta. Alkoiko miehesi heti vaatia talon myyntiä? Luovuttaisi osansa sinulle kun noin on toiminut. Eikö hän mieti miltä lapsista tuntuu menettää koti?

Mies lähti yllättäen toisen naisen matkaan ja alkoi vaatia minua maksamaan vuokraa puoleksi omistamastamme asunnosta, johon jäin lasten kanssa. Elareita ei tästä syystä maksanut, kun oli kuulema saamapuolella. No, maksoi sitten takautuvasti korkojen kera. Itse en vuokrasopimusta hänen kanssaan allekirjoittanut.

Vierailija
35/40 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt yhtään lohduttaa, niin minäkin kerron, että olin samassa tilanteessa 10 vuotta sitten, 20-vuotisen avioliiton jälkeen. Mies asuu uuden perheensä kanssa meidän vanhassa asunnossa.

Mutta siitäKIN selviittiin. Vaikka se oli pahinta, mitä edes osasin kuvitella. Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
36/40 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt stop oikeasti. Tuollaista ei oteta takaisin. Mies ei rakasta sinua. Sure se omalla aikataululla pois, mutta älä rupea enää mihinkään.

Vierailija
37/40 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin samassa tilanteessa n. 30 vuotta sitten.

Lunastin omakotitalon itselleni ja jäin siihen asumaan teini-ikäisten lasteni ja kissan kanssa. Samassa talossa asun edelleen, vaikka lapset ovat aikuistuneet ja muuttaneet pois, ja kissakin on kuollut jo vuosia sitten.

Jep, voi ne elarit maksaa myös talon muodossa ettei perheen tarvii muuttaa.

Vierailija
38/40 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolla on ollut paha olo jo pitkään, eikä vaan ole puhunut sulle tai sitten et ole kuunnellut. Kummin vaan, ei ukko ole takaisin tulossa.

Lopeta uikutus ja järjestä lasten elämä niin että tapaavat isäänsä säännöllisesti. Se on lasten oikeus.

Vierailija
39/40 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/40 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukolla on ollut paha olo jo pitkään, eikä vaan ole puhunut sulle tai sitten et ole kuunnellut. Kummin vaan, ei ukko ole takaisin tulossa.

Lopeta uikutus ja järjestä lasten elämä niin että tapaavat isäänsä säännöllisesti. Se on lasten oikeus.

Olet idiootti.