Mies jätti kaiken ja lähti toisen naisen matkaan
Sain pari kk sitten selville että miehellä uusi nainen. Me ollaan oltu yhdessä 20 vuotta, 4 lasta ja uusi hieno omakotitalo. Olemme olleet tiivis yksikkö nämä vuodet mutta viime syksynä mies muuttui, ulkonäöltään ja olemukseltaan vetäytyneeksi. Kun sain selville tämän suhteen hän pakkasi kiireesti kamansa ja luikki pakoon. Asuu nyt jo toisen naisen luona ja sanoo olevansa palavasti rakastunut. Jätti kaiken taakseen, meidät, ystävät, harrastukset. Talo laitettiin heti myyntiin ja nyt stressaa pelkkä ajatus muutosta, lasten koulunvaihdosta ym. Hän on jättänyt jo erohakemuksenkin, kaikki on tapahtunut todella nopeasti. Rakastan edelleen miestäni enkä voi uskoa että tämä on totta. Kuvittelen että hän palaa vielä luoksemme, mutta taitaa olla turha kuvitelma, olisin valmis vielä ottamaan hänet takaisin. Uusi nainen on todella mustasukkainen ja pitää selvästi miestä otteessaan..
Kommentit (40)
Ihan oikeasti olisit valmis ottamaan takaisin miehen, joka on pettänyt, jättänyt ja hoitanut tilanteen ihan sikamaisesti? Miehen, joka ei selkeästi arvosta tai rakasta sinua? Nyt vähän itsekunnioitusta peliin!
Hanki hyvä nainen itsekunnioitus. Minä en ottaisi noin raukkamaista ukkoa takaisin, vaikka polvillaan rukoilisi. Eiköhän se viimeistään parin vuoden päästä tule anelemaan kotiinpääsyä, kun uudesta suhteesta on ensihuuma kadonnut.
Siis älkää tehkö lapsia. Niitä on jo tarpeeksi kärsimässä tässä maailmassa ja liitot päättyy lähes aina eroon.
Joopa joo, tuollaisen äijän perään ei tod.kannata haikailla! 4 lapsen isä lähtee luikkimaan jonkun akan luokse, säälittävä luuseri !
Olin samassa tilanteessa n. 30 vuotta sitten.
Lunastin omakotitalon itselleni ja jäin siihen asumaan teini-ikäisten lasteni ja kissan kanssa. Samassa talossa asun edelleen, vaikka lapset ovat aikuistuneet ja muuttaneet pois, ja kissakin on kuollut jo vuosia sitten.
Eikö tämän "meillä oli kaikki niin hyvin" pitänyt olla vain miesten ongelma palstamammojen mukaan`?
Lihosit ja nalkutit miehesi ulos suhteestanne? Kiillottele nyt niitä miehellä maksattamiasi tuikkkuppejasi
Miksi talo on myynnissä? Ei sitä ole pakko myydä ennen kuin ero tulee voimaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi talo on myynnissä? Ei sitä ole pakko myydä ennen kuin ero tulee voimaan.
Koska provoissa toimitaan impulsiivisesti sen enempää asioita ajattelematta.
Vierailija kirjoitti:
Olin samassa tilanteessa n. 30 vuotta sitten.
Lunastin omakotitalon itselleni ja jäin siihen asumaan teini-ikäisten lasteni ja kissan kanssa. Samassa talossa asun edelleen, vaikka lapset ovat aikuistuneet ja muuttaneet pois, ja kissakin on kuollut jo vuosia sitten.[/quote
Lähes samoin tapahtui minulle. Mies lähti toisen naisen mukaan, jäin vastasyntyneen ja isomman kanssa. Mies vieläpä vääryydellä vei osuuteni ok-talostamme. Jouduin ottamaan lainan ja aloittamaan lainanmaksun alusta uudelleen. Nyt edelleen asun samassa talossani.
Uusi vaimo oli todella röyhkeä. Soitteli ja mustaalasi x-mieheni minua joka taholle. En saanut pitää minkäänlaista yhteyttä lasteni isään. Oli todella vaikeaa hoitaa mitään lasten asioita heidän kanssaan.
Tuolla naisella oli myös kaksi lasta omasta takaa. Minua haukuttiin ja herjattiin ja omia lapsiani yritettiin saada huostaan valehtelemalla milloin mitäkin .En mukamas sopinut kasvattajaksi jne.
Nyt lapseni akateemisia ja itse olen vieläkin työelämässä.
Ex ja vaimonsa säälittäviä reppanoita, ja tuon mieheni uuden vaimon lapset eivät kumpikaan käyneet edes lukiota, saati muutoin menestyneet!
Ei miehiin kannata näköjään luottaa tippaakaan. Ehkä mä olenkin aina ollut oikeassa tässä asiassa, ja sitoutumattomuus on ollut hyvä valinta.
Olisipa rahaa ostaa talo, mutta ei ole. Onko kukaan ollut tässä tilanteessa ja selvinnyt. Tuntuu niin epätoivoiselta,.. Nainen on minun ikäiseni(yli 40) joten nuorempaan ja hoikempaanvei vaihtanut. Mies ei kestänyt arkea, ikäkriisi ehkä
Voimia ap. Parempi luopua talosta ja aloittaa elåmä uudessa kodissa puhtaalta pöydältä. Ja tuon miehen voit unohtaa vaikka haluisi palata, älä ala ovimatoksi. Lapsille todella vaikea tilanne mutta ei voi kuin toivoa että isän velvot tulisivat hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämän "meillä oli kaikki niin hyvin" pitänyt olla vain miesten ongelma palstamammojen mukaan`?
Lihosit ja nalkutit miehesi ulos suhteestanne? Kiillottele nyt niitä miehellä maksattamiasi tuikkkuppejasi
Miten hlvetissä jollain voi olla noin tolkuton fiksaatio tuikkukuppeihin? Ihan joka ikiseen ketjuun pitää tulla niistä jauhamaan. Olisko jonkin sortin nuppitohtori mitään?
Vierailija kirjoitti:
Hanki hyvä nainen itsekunnioitus. Minä en ottaisi noin raukkamaista ukkoa takaisin, vaikka polvillaan rukoilisi. Eiköhän se viimeistään parin vuoden päästä tule anelemaan kotiinpääsyä, kun uudesta suhteesta on ensihuuma kadonnut.
Jätettyjen itselohduttelua.
En tunne ketään, joka eron jälkeen haluaisi takaisin entisen puolisonsa. Varsinkaan parin vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hlvetissä jollain voi olla noin tolkuton fiksaatio tuikkukuppeihin? Ihan joka ikiseen ketjuun pitää tulla niistä jauhamaan. Olisko jonkin sortin nuppitohtori mitään?
Oota vaan kun päästään kausiverhoihin, sormiväreihin ja muumilauluihin, tämä on vasta kapleaa esimaksua tulevasta... Ja lompakkoloiset, julkisen sektorin suojatyöpaikat, start up -yritykset sekä naisten hillittömät sairauskulut taatusti käsitellään. En tiedä, onko tämä sama vouhka joka elvistelee myös kotitöillä sekunnin murto-osassa tapahtuvina napinpainalluksina, ihan jännittää jo...
Vierailija kirjoitti:
Sain pari kk sitten selville että miehellä uusi nainen. Me ollaan oltu yhdessä 20 vuotta, 4 lasta ja uusi hieno omakotitalo. Olemme olleet tiivis yksikkö nämä vuodet mutta viime syksynä mies muuttui, ulkonäöltään ja olemukseltaan vetäytyneeksi. Kun sain selville tämän suhteen hän pakkasi kiireesti kamansa ja luikki pakoon. Asuu nyt jo toisen naisen luona ja sanoo olevansa palavasti rakastunut. Jätti kaiken taakseen, meidät, ystävät, harrastukset. Talo laitettiin heti myyntiin ja nyt stressaa pelkkä ajatus muutosta, lasten koulunvaihdosta ym. Hän on jättänyt jo erohakemuksenkin, kaikki on tapahtunut todella nopeasti. Rakastan edelleen miestäni enkä voi uskoa että tämä on totta. Kuvittelen että hän palaa vielä luoksemme, mutta taitaa olla turha kuvitelma, olisin valmis vielä ottamaan hänet takaisin. Uusi nainen on todella mustasukkainen ja pitää selvästi miestä otteessaan..
Sama. Illalla kävi ilmi suhde, aamulla lähti. On elänyt vuosia uuden naisen ja tämän lasten kanssa, omat lapset jäivät minulle. Minulla ei nyt ole niin väliä, mutta lapset kasvavat ilman isää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oota vaan kun päästään kausiverhoihin, sormiväreihin ja muumilauluihin, tämä on vasta kapleaa esimaksua tulevasta... Ja lompakkoloiset, julkisen sektorin suojatyöpaikat, start up -yritykset sekä naisten hillittömät sairauskulut taatusti käsitellään.
Nytkö lapsia onkin neljä, nopeat käänteet sielläpäin.
Ei kiva tilanne