Eräs mies sanoi ettei sitä kiinnosta mun miehet ja panot
Eikä halua tietää niistä. Voiko tästä päätellä jotain? Ettei mies oo kiinnostunut minusta ollenkaan tai jotain.
Kommentit (13)
Olet pano panojen joukossa, reikä. Historiikkisi ei kiinnosta, tavarasi hetken:
On kiinnostunut sinusta, mutta ei noista maitsemistasi asioista.
Aloit siis kertoa miehistäsi ja panoistasi? Ja hän kommentoi näin?
Katso ajan kanssa. Tuo on sellainen sutkautuksella, että sen voi sanoa kiukuissaan.
Minä en ainakaan halua kuulla mieheni existä enkä seksikokemuksista. Ne eivät kiinnosta enkä tosiaankaan halua kuulla.
Meillä on meidän juttu. Nämä jutut kuuluvat meille.
En halua tietää kenen kanssa on ollut säpinää. Haluan suojella itseäni. Toivon, että toinen myös kunnioittaa minua.
Jos se on uusi tuttavuus sinulle, joka noin sanoi...niin mielestäni sanoi hyvin. Kunnioita sitä. Tutustu ihmiseen. Ja aina voit kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä halua tietää niistä. Voiko tästä päätellä jotain? Ettei mies oo kiinnostunut minusta ollenkaan tai jotain.
Kerropa millaista miestä kiinnostaa?
Parittajaasi?
Itse haluan tietää millaisia suhteita kumppanilla on. Jos miehellä hyvin sekalainen tausta, ei jatkoon. Jos suhteet lopetettu siististi, hyvä. Jos suhteet lopetettu pettämällä tai loukkaamalla muuten, ei jatkoon. Edellytän toiselta samaa, jota edellytän itseltäni.
Noin voisi sanoa
1) vihainen mies, joka tulee/tietää tulevansa mustasukkaiseksi entisistä kuullessaan
2) mies, joka ajattelee sinun pitävän omaa menneisyyttäsi hävettävän kevytkenkäisenä, ja päättää lohduttaa, että hyvä sinä olet eikä häntä kiinnosta millainen olet ennen ollut
3) myötähäpeään menehtyvä mies, jolle olet alkanut tilittää missä kaikissa asennoissa olet ollut ja kenen kanssa
Yksi mies sanoi myös noin eikä häntä kiinnostanut kuulla mitään muutakaan. Eikä tekemiset myöskään kiinnostanut. Katsoin paremmaksi hävitä kokonaan.
Se on vain kateellinen koska olet menestynyt elämässä ja ihmissuhteissasi!
Thkgg kirjoitti:
Itse haluan tietää millaisia suhteita kumppanilla on. Jos miehellä hyvin sekalainen tausta, ei jatkoon. Jos suhteet lopetettu siististi, hyvä. Jos suhteet lopetettu pettämällä tai loukkaamalla muuten, ei jatkoon. Edellytän toiselta samaa, jota edellytän itseltäni.
Kiva, että edellytät kuulevasi edellisten suhteiden loppumisista.
Mies taitaa olla kaikesta normaalista vieraantunut naismainen ja pienimunainen hipsteri hesasta! Normaalit miehekkäät ja isok*rpäiset tavalliset miehet haluavat tietää missä asennossa ja kuka sinua on nussinut.
Miksi miestä pitäisi kiinnostaa panosi?
Miksi sen pitäisi niistä tietää ja kuulla? xD