Varoitanko uutta uhria?
Olen onnistunut pääsemään eroon erittäin taitavasta manipuloijasta, joka on nyt pelannut oman omaisuutensa, äitinsä kaksi erillistä perintöä ja viimeiseksi minun piikkiini huiman summan. Henkinen alistaja, joka aloittaa työnsä klassisella hurmaamisella ja täydellisellä omistautumisella uhriinsa. Hän on onnistunut nyt löytämään uuden uhrin johon on fyysisessä kontaktissa jatkuvasti. Miten toimisitte, varoittaisitteko uutta uhria, joka on aikuinen ihminen ja täysin oikeustoimikelpoinen? Olen itse fyysisesti heistä molemmista monen sadan kilometrin etäisyydellä.
Kommentit (7)
Minä varoitin. Hankalasta ja epäluotettavasta miehestä seuraavaa uhria. Tämä ei tietenkään uskonut.
Ei usko aluksi saattaa suuttuakkin mutta muistaa sanasi varmasti ja ehkä kiittää sinua myöhemmin
Jos on jotain todisteita asiasta, niin sitten on helpompi varoittaa. Ainakin saa paremman omatunnon kun om yrittänyt... itsekin narsistin uhri, mutta en pystynyt vaeoittamaan uutta naisystävää. Mutta eipä siitä varmaan olisi ollut hyöttä siinä tapauksessa. Eivät ole enää kai yhdessä kuitenkaan..
Jos mies painostaa naisia tai uusi on alle 26v, niin ehkä sitten voi varoittaa.
Varoittaisin uhria ja kehottaisin hankkimaan lahjomatonta tietoa vaikka kirjallisuudesta narsismin häiriöistä.
Ei kannata. Uusi uhri ei usko sinua.