Voi helvata, joku luonnosta vieraantunut nainen järkyttyi kettujen lemmenhetkestä ja soitti sen vuoksi pelastuslaitoksen hätiin :D
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006011126.html
Tulikohan ollenkaan mieleen, että kyllä se voi kettujakin ketuttaa, jos ei saa touhuta rauhassa, vaan lemmenleikit keskeytetään yllättäen.
Kommentit (20)
Jaa, täti ei ollut sitten vissiin koskaan nähnyt esimerkiksi koirien parittelua tai siis sitä kuinka ne rassut jäävät "kiinni" toisiinsa hetkeksi romantiikan jälkeen. Ketut kun ovat myös canineja niin niille käypi samoin. Turhaan soitteli hätäkeskukseen. Sakkoa sietäs antaa.
Ei tuollaista asiaa voi tietää. Minäkin järkytyin ensimmäisellä kerralla kun satuin näkemään. Tosin olin lapsi, mutta silti.
Nyt kyllä paloi pahasti eukon verkkokalvoille.
Loputkin libidosta on menetetty.
Jos hän kuvitteli, että ketut olivat jääneet nalkkiin.
En ole kuukausiin nauranut näin paljon. :D Ei ole todellista..
Ai että mä inhoon noita Tuomas Mannisen kirjoittamia juttuja Ilta-Sanomissa. Sanoinkuvaamattoman kauheaa luettavaa.
Tuomas Manninen on pistellyt menemään juttua kirjoittaessaan.
Mauttoman paskaraapustuksen on toimittajantekele saanut aikaan. Kertakaikkiaan vastenmielistä. Onko ihan terve päästään?
Vihreiden äänestäjä soitti häkeen?
Taitaa ilmoituksen tehnyt nainen olla vielä kokematon heh hehheh heh.
Vierailija kirjoitti:
Mauttoman paskaraapustuksen on toimittajantekele saanut aikaan. Kertakaikkiaan vastenmielistä. Onko ihan terve päästään?
Tämä kommentti pitäisi laittaa palautteena ko. toimittajalle.
Uskomatonta,voiko noin tyhmiä ihmisiä olla?
Ketut voi olla vaikka pari tuntia juuttuneina toisiinsa "seksin" jälkeen.
Eli pippeli ei irtoa sieltä sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista asiaa voi tietää. Minäkin järkytyin ensimmäisellä kerralla kun satuin näkemään. Tosin olin lapsi, mutta silti.
Näin lapsena monta kertaa eläinten lemmiskelyä, mutta enpä järkyttynyt koskaan. Sen sijaan järkytyin lapsena kyllä kaupungilla örisevistä ja huutavista erinäisistä sekopäistä, joita tuli useinkin nähtyä, kun olin vanhempieni matkassa, kun he asioivat kaupungilla.
varmaankin triggeröityi kun vahva naaraskettu oli joutunut alisteiseen ja luonnottomaan asemaan
GIRL POWER!
Soittajaa alkoi panettaa ja halus kutsua palomiehiä paikalle :D
Vierailija kirjoitti:
En ole kuukausiin nauranut näin paljon. :D Ei ole todellista..
...pomppivat toisiaan vasten... keski-ikäinen nainen... :D
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden äänestäjä soitti häkeen?
Epäilemättä kun ne eläinten vapautusrintamakin halusi antaa lehmille mahdollisuuden rakentaa vapaina pesiä metsään... ku jotkut ihme linnut tai mitä lie miettineet. Ne valkoiset pallot pelloilla ku ovat lehmien munimia munia tai jotain.
On kyllä todella ällöttävästi ja mukanokkelasti kirjoitustaidolla juttu. Ihanko ammattitoimittaja asialla?
Vierailija kirjoitti:
eläimet on perkele rauhoitettuja tähän aikaan. Naiselle heti 80 päiväsakkoa.
Ei kettu ole rauhoitettu.
eläimet on perkele rauhoitettuja tähän aikaan. Naiselle heti 80 päiväsakkoa.