Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin elämä lopulta alkaa?

Vierailija
22.02.2019 |

Minulla on semmoinen tilanne joka on aiheutunut ahdistusta jo pidemmän aikaa. Olen kaikin puolin kunnollinen ihminen jolla asiat kunnossa, mutta silti tunnen kuinka elämä lipuu ohi ja päivä päivältä näyttää todennäköisemmältä että haaveet eivät toteudu. On yliopisto koulutus ja hyväpalkkainen työ. Asuntolainakin on muutaman kuukauden kuluttua maksettu.Koko elämä on lähinnä kulunut odotellessa milloin se elämä alkaa. Seurustelun suhteen olen täysin kokematon. Muutamia ihastuksesi on ollut ja joskus olenkin miettinyt että mikä olisi se varsinainen lähtölaukaus sille että elämä alkaisi. Olisiko se kunnon ammattitaidolla suoritettu poskihoito?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämäni alkaisi, jos olisi korkeakoulutus ja omistusasunto sekä olisin yksin. Eli jos eläisin sinun elämääsi. Todennäköisesti silti odottelisin elämän alkamista. Pakko sen elämän tunteen on tulla sisältäpäin, eikä ulkoisista asioista.

Vierailija
2/8 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole muka miettinyt tätä?

T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa elämä? Mitä tarkoittaa että se alkaa? Entä jos elämä ns. loppuu?

Kysyn vaan. e.g. maailman rikkain ihminen, tuleva avioero etc. tai omia lapsia, vaativat tietysti huomion. tai ei lapsia, tyhjyys.

Kun en tiedä, 55 ajokilometriä

Vierailija
4/8 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan odottamalla ala

Vierailija
5/8 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et arvosta itseäsi, etkä elämää.

Vierailija
6/8 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on meneillään koko ajan.

Vierailija
7/8 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jo, ihan vierestä, sorry.

Vierailija
8/8 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin alkanut johdanto päättyi sitten viimeisen virkkeen lerpahdukseen. Elämä alkaa kun lakkaat pyörimästä sen nakkisi ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme