Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tarvitse miestä, haluan vain lapsen

Vierailija
22.02.2019 |

Nainen sanoo, en tarvitse miestä, haluan vain lapsen. joo joo mutta kun se lapsi tarvitsee myös miehen.
-mies

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko uhrautua.Minä heittäisin muijan mäkeen ja sanosin,että meneppäs metsästämään siemeniä itselles.

Vierailija
2/3 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa mies voi alkaa isäpuoleksi. Biologinen isä on vain siementenluovuttaja. Itselläni oli biologinen isä joka ei välittänyt minusta kissan vertaa mutta erittäin hyvä isäpuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Ap:n lailla mies. - Minsuta on hyvä lähtökohta, että lapsi "ansaitsee" lähtökohtaissti kaksi hänestä välittävää ja huoelhtivaa vanhempaa; vanhemien sukupuolella en siis pidä merkittävänä asiana. Olen kyllä laittanut merkille, että sosiaalisesti on kyllä paljon hyväksyttävämpää naisen sanoa, että kyllä minä lapsen tai jopa lapsia haluaisi, mutta en kyllä halua tähän meidän (minun a lasten väliin) ketään miestä häsläämään ja sähläämään.

Vastauksena tällainen saa tasaisita hyminää ja nyökyttelyä, että kyllä kyllä ymmärämme joka sanan, mitä nainen tarkoitti.  

Mutta jos mies erehtyy sanomaan, että hän kyllä voisi hommata lapsen kokonaan yksin, eikä oikeastaan välittäsi jakaa lapsen hoitia ja vastuita kenenkään toisen naisen (tai tosien miehen) kanssa, niin vähintään jokunen otsa rypistyy ja kulmia kohoilee ja mutstaa, että mikä rumasana pervo ta luojaparatkoon pedofili tuo mies on. Varmaan pitäsi laittaa ja eristää selliin, niin ettei vaan pääse yrittämään, josko onnistusi toteuttamaan sairaisiin mielikuviinsa tulleita ajatuksia.

Tämä palsta on oepttanut senkin, että osa pitää lasten lähivanhemmuden uskomista lasten isällekin jo hyvin arveluttavana. Tai aiankin tällöin miehen otaksutaan ja  luulotellaan olevan. joko epäonninen leski tai sitten lasten äitiä saatetaan pitää hyvin arveluttavana ja halveksittavana.

Kun minulle vieraasta syystä osalle on mahdtonta tajuta, että kaksi aikuista (nainen ja mies) olisivat päätyneet sulassa yheisymmärryksessä ja halussa päättää niin, että mies jatkaisi olemalla vastaisuudessa lasten lähivanhempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä