Onko kellään käytössä ehkäisyrengasta?
Kommentit (8)
tuntua. Ja kyse ei ole siitä etteikö paikat olisi tarpeeksi timmit :D Minun ruumiinrakenteelleni se ei vain sopinut.
Ei mitään haittavaikutuksia ja pysyy paikoillaan tosi hyvin. Unelmien ehkäisy minulle.
Ainut haitta tässä nyt on se että kun tuli tuo 35v täyteen niin lääkäri pelotteli mut puolikuoliaaksi kun minä tupakoin ja olen näin vanha ja käytän hormoniehkäisyä. Oikeessahan se on. Pitäisi lopettaa jompi kumpi. Tupakointi vissiin... ;)
5
Kunnes poistettiin alkuraskauden ultrassa :o( Heh, hyvin toimi joo.
Mä pidän yleensä 3 rengasta putkeen, eli reilut 9 viikkoa saa olla ilman menkkoja. Välillä ihan unohtaa koko renkaan, ku sitähän ei tarviikaan muistaa kuin 3vkon välein. Mulla ei nostanut painoa ollenkaan, mutta oon huomannut, että kun kolmas rengas on menossa putkeen, niin vähän on emätin kuiva eikä kostu oikein kunnolla. Suosittelen rengasta kuitenkin, pillereistä mulle tuli sietämättömät sivuvaikutukset, tästä ei juuri laisinkaan!
Todella hyvä, ei ole mitään valittamista.
Mutta jos sulla on pääkipua niin mene HETI lääkäriin, mulla nimittäin niskat/hartiat jumiutui ja oli myös pääkipua ja lääkäri meni ihan valkoseksi (on ollu kehittämässä nuvaringia) kun menin vastaanotolle. Siis päänsärky VOI olla merki jostain vaarallisesta!
Mutkin meinasivat lähettää neurologisiin tutkimuksiin, mutta fysioterapeutti sai uskomaan että kyse oli muusta..
Entä muita? ties monettako päivää kovä pääkipu....Johtuiskohan siitä?