Ruotsinlaivalta taas pillua!
Eipä tullut taaskaan pettymystä ruotsinristeilyltä.Pillua tuli, ja olis ollut useampikin ko tuotteen tarjoajaa liikkeellä.Kiitos kosteista kyydeistä neideille ja yhdelle varatulle rouvalle.
Kommentit (7)
Kuinka harhautan vaimoa, että se ei tunge mukaan?
No meillä ei tuota vaimo ongelmaa ollut kun ollaan swingereitä.Joten kyllä noi kaksi täyskaatoa hoitui eri kerroilla kolmen killana. Rouvasnaisen hoitelin sitten yksin, mutta vaimon luvalla.Suosittelen kunnon ryhmäseksisessiota ja olemaan avoin parisuhteessa.
En ole laivalla vielä saanut seksiä mutta kiinnostaisi lähteä koittamaan. Kiinnostaisi tietää onko teillä tapana käyttää kumia hoitojenne kanssa risteilyllä? M29
Eihän risteilyllä taudit tartu. HI-virukset ja kuppabakteerit eivät elä sataa metriä kauempana rantaviivasta, jos veden syvyys on yli 7,36 metriä. Turha sinne on kortonkeja raahata.
Oivoi on tullut ruutattua todella monet roinat monen tussukan pohjille juurikin ruotsinlaivan hyteissä. Tämä alkoi jo kouluvuosina. Aina on joku nainen hyttiin löytynyt, joskus jopa kaksi samaan aikaan.
Yup. Olen monta miestä pokannut. Saanut sitä mitä olen hakenut. Hyvää seksiä paljaalla. Kotona en sitä saa ( paljaalla ) muuten ihan parasta. Mieheni tietää että minulla on genitaali herbes.
Ja aatteles ne naiset miettii nyt ihan samoin, taas voi ruotsinristeilyyn luottaa kun munaa saa :) Pitäisikin varata reissu pitkästä aikaa.
N36