Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsinlaivalta taas pillua!

Vierailija
22.02.2019 |

Eipä tullut taaskaan pettymystä ruotsinristeilyltä.Pillua tuli, ja olis ollut useampikin ko tuotteen tarjoajaa liikkeellä.Kiitos kosteista kyydeistä neideille ja yhdelle varatulle rouvalle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aatteles ne naiset miettii nyt ihan samoin, taas voi ruotsinristeilyyn luottaa kun munaa saa :) Pitäisikin varata reissu pitkästä aikaa.

N36

Vierailija
2/7 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka harhautan vaimoa, että se ei tunge mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei tuota vaimo ongelmaa ollut kun ollaan swingereitä.Joten kyllä noi kaksi täyskaatoa hoitui eri kerroilla kolmen killana. Rouvasnaisen hoitelin sitten yksin, mutta vaimon luvalla.Suosittelen kunnon ryhmäseksisessiota ja olemaan avoin parisuhteessa.

Vierailija
4/7 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laivalla vielä saanut seksiä mutta kiinnostaisi lähteä koittamaan. Kiinnostaisi tietää onko teillä tapana käyttää kumia hoitojenne kanssa risteilyllä? M29

Vierailija
5/7 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän risteilyllä taudit tartu. HI-virukset ja kuppabakteerit eivät elä sataa metriä kauempana rantaviivasta, jos veden syvyys on yli 7,36 metriä. Turha sinne on kortonkeja raahata.

Vierailija
6/7 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi on tullut ruutattua todella monet roinat monen tussukan pohjille juurikin ruotsinlaivan hyteissä. Tämä alkoi jo kouluvuosina. Aina on joku nainen hyttiin löytynyt, joskus jopa kaksi samaan aikaan.

Vierailija
7/7 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yup. Olen monta miestä pokannut. Saanut sitä mitä olen hakenut. Hyvää seksiä paljaalla. Kotona en sitä saa ( paljaalla ) muuten ihan parasta. Mieheni tietää että minulla on genitaali herbes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi