Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hienhaju peruste palauttaa ostettu vaate?

Vierailija
22.02.2019 |

Niin, otsikossahan se kysymys tulikin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hiki vai jonkun aiemmin sovittaneen hiki?

Vierailija
2/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai palauttamiseen aina edes tarvitse perustetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimyynnistä kun olen tilannut vaatteitta, monesti ne haisevat jonkun muun parfyymille. Jos muuten olen pitänyt vaatteesta, olen pitänyt. Aina on tähän mennessä lähtenyt hajut pesemällä pois. Joka tapauksessa pesen kaikki uudet vaatteet aina ennen käyttöönottoa.

Vierailija
4/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta ostettu vaate tuskin haisee hielle. Kyse lienee siis yksityiskaupasta, jossa eivät kaupan pelisäännöt päde. Se on siis myyjästä kiinni, haluaako perua kaupan.

Vierailija
5/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilokamera-ohjelmassa joskus oltiin vaatekaupassa. Siellä käskettiin käydä suihkussa ennen sovittamista. Pitkän porun jälkeen lopulta yksi asiakas suostui lähtemään viereisen oven taakse suihkuun, jota ei oikeasti ollutkaan vaan sanottiin: ”Smile! You’re on candid camera!” Sen pätkän jälkeen juontaja sanoi jääneensä miettimään sitä, että tosiaan moni on jo sovittanut vaatetta ensin.

Vierailija
6/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko vaatteen uutena vai käytettynä?

Vierailija
7/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt paljon kirpputoreja. Koska en ole sillä hetkellä ollut rahoissani, olen mennyt kirpputorille pyörällä. En ole sinänsä tullut ajatelleeksi että vielä märkä hikeni voi tarttua niihin vaatteisiin, joita sovitan. Mutta mitä muutakaan voin tehdä? Ei ole varaa muillakaan kulkuneuvoilla kirppareille mennä ja sovittamattakaan en osta.

Vierailija
8/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Pese vaate. So simple.

Hienhaju on yhtä hyvin voinut joutua vaatteeseen sinusta itsestäsi. Millä todistat, että ei? Kannattaa tutkia vaatteet jo kaupassa. Jos taas netistä ostit, et tarvitse mitään perusteluja palautukseen.

Vierailija
9/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on.Ei uuden vaatteen kuulu haista hielle:DMinä palauttaisin välittömästi.

Vierailija
10/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaate on uusi niin se hienhaju tuskin on vielä pinttynyt siihen. Pese ennen käyttöä niin hienhaju lähtee pois.

Vierailija
11/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on.Ei uuden vaatteen kuulu haista hielle:DMinä palauttaisin välittömästi.

Missä kohtaa ap sanoi, että kyseessä on uusi vaate?

Vierailija
12/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt paljon kirpputoreja. Koska en ole sillä hetkellä ollut rahoissani, olen mennyt kirpputorille pyörällä. En ole sinänsä tullut ajatelleeksi että vielä märkä hikeni voi tarttua niihin vaatteisiin, joita sovitan. Mutta mitä muutakaan voin tehdä? Ei ole varaa muillakaan kulkuneuvoilla kirppareille mennä ja sovittamattakaan en osta.

No hyi helvetti.

Vierailija
13/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi helvetti.

Mitä ehdotat ratkaisuksi? Ei ole vielä tullut kirppareille tai muihinkaan vaatteidenmyyntipaikkoihin peseytymismahdollisuutta.

Vierailija
14/14 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostit sen vaatteen tavallisesta kaupasta, etkö huomannut hienhajua ennen ostamista? Jos sitä hienhajua ei ollut vielä ostovaiheessa, se hienhaju tuli sinusta eikä se ole peruste palauttaa. Jos taas ostit nettikaupasta, sinulla on oikeus palauttaa se ilman mitään syytä. Joka tapauksessa hienhaju lähtenee pesemällä pois ja uudet vaatteet on muutenkin suositeltavaa pestä ennen käyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi