Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saatte lapsen, alkaako vimmattu neuvominen lähipiirissä

Vierailija
22.02.2019 |

Aletaanko ohjaamaan miten kuuluu syödä, miten kuuluu nukkua, miten pukeudutaan,

miksi ei anneta asioiden mennä omalla painollaan juuri siinä perheessä eikä tunkeuduta aikuisten ihmisten reviirille ja aleta tuputtamaan vaikka lääkärin neuvoja tai voivotellaan että voi voi mikä on kun lapsi ei syö.

Eihän ihmiset ohjaa toistensa arkea muutenkaan tai tule töihin tuöpöydälle naputtamaan että nyt kuules sen kynän pitäisi laulaa niin miksi sitten vauvasta riehaannutaan ja aletaan sorkkia sinne tänne toisten maailmaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ.

Ja jatkuu edelleen vaikka vauvat jo teinejä

Vierailija
2/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala, eikä alkanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. Kaverit neuvoo kun kysyy, jotkut kyllä neuvoo relaamaan vaikkei kysyiskään. Vain yksi lasten sukulainen on sellainen joka kuvittelee tuntevansa vauvani/lapseni paremmin kuin me vanhemmat.

Vierailija
4/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eräs kaverini (nainen) oli kovin huolissaan siitä, ymmärränhän antaa mieheni nukkua, että jaksaa töissä. Eri huoneessa siis. Tämä siis heti vauvan synnyttyä. En ollut puhunut vauvan heräilyistä mitään tai edes miettinyt vielä asiaa sen kummemmin.

Vierailija
5/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat. Aina neuvomassa.

Vierailija
6/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
7/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Meillä oli lähipiirissä yksi henkilö joka tiesi kaikesta kaiken ja kaikki olisi pitänyt tehdä samalla lailla kuin 40 vuotta sitten ja miksi sitä pitäisi muuttaa kun hänenkin lapsistaan kasvoi ihan terveitä ja normaaleja.

Kaikki muut ovat olleet ihan normaaleita, ovat sanoneet vinkkejä jos olen jostain ongelmasta kertonut ja kertoneet omia kokemuksiaan mutta eivät ole tuputtaneet mitään.

Vierailija
8/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihmisestä. Meillä oli lähipiirissä yksi henkilö joka tiesi kaikesta kaiken ja kaikki olisi pitänyt tehdä samalla lailla kuin 40 vuotta sitten ja miksi sitä pitäisi muuttaa kun hänenkin lapsistaan kasvoi ihan terveitä ja normaaleja.

Kaikki muut ovat olleet ihan normaaleita, ovat sanoneet vinkkejä jos olen jostain ongelmasta kertonut ja kertoneet omia kokemuksiaan mutta eivät ole tuputtaneet mitään.

Heh, toi on niin tuttua. "Minä olen kasvattanut lapsia, minä kyllä tiedän!" Herättää kyllä todella vähän luottamusta jos joku ajattelee, että kaikki lapset ovat samanlaisia kuin omansa olivat.

Vierailija
9/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja muun tuen ja ystävällisyyden loppu kun kerroin omat mielipiteeni. Rakensimme vielä omaa taloa samaan aikaan, kyllä uusi talomme sai arvostelua ja nyrpistelyä sukulaisilta.

Kuvitelkaa! En olisi uskonut minkälaiset selkkaukset siitä alkaa.

Vierailija
10/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei alkanut kummallakaan kertaa. Lähipiirissäni kukaan ei ole koskaan neuvonut ketään, korkeintaan jos neuvoa on kysytty. Enkä itsekään neuvo enkä sekaannu.

Vierailija
11/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan alkanut neuvoa. Hyviä neuvoja on kuitenkin saanut tarvittaessa. Lapset ovat nyt 7 ja 4.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi