Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viihdytkö yksinlomailusta vai onko se masentavaa?

Vierailija
22.02.2019 |

Taas viikoksi tänään Lappiin. Yksin. :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta. Sekä matkustaminen että kotona oleminen yksin. Oma vapaus tehdä ihan mitä huvittaa.

Vierailija
2/8 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Ennen puolisoni tapaamista matkustin aina yksin ja nautin siitä, kun ei tarvinnut ottaa kenenkään toisen toiveita tai tarpeita huomioon. Nyt kun olen tottunut reissaamaan hänen kanssaan yhdessä niin nautin siitä, kun saa jakaa asioita rakkaan ihmisen kanssa. Edelleen matkustan kuitenkin myös yksin silloin, jos kohde on sellainen, joka ei häntä kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kaiken parasta. Itsekin olen esim. Lapissa käynyt useasti yksin. Voi tehdä juuri mitä haluaa ja joskus matkalta löytyy mukavaa seuraakin! :)

Vierailija
4/8 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
5/8 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona oleskelusta nautin. Matkustelua inhoan sekä seurassa että yksin, stressaavaa ja inhottavaa.

Vierailija
6/8 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän todella paljon (puoliso ja lapset on, mutta tykkäsin yksin matkustelusta ennen heitäkin).

Vierailija
7/8 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin. Silloin voin tehdä haluamiani asioita omaan tahtiin, ilmaan että kukaan hoputtaa tai on paineita. Tietenkin kaveriporukassakin matkustaminen on mukavaa, mutta välillä on kiva tehdä irtiotto arjesta ihan yksin.

Vierailija
8/8 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestin tänä vuonna nimenomaan kesälomani niin, että olen kaksi viikkoa lomalla eri aikaan kun puoliso on. Sitten teen parin päivän kotimaanmatkan ihan yksinäni. Kohdetta en ole vielä päättänyt. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän