Katseleeko teidän miehet muita naisia?
Tuota yhtä keskustelua lukiessa tuli sellainen käsitys, että on enemmän sääntö kuin poikkeus, että miehet katselevat muita naisia. Mä en kyllä omissa pitkissä parisuhteissa ole koskaan huomannut, että mies katselisi muita. Jossain lyhyemmissä toki juu, mutta niitä vätyksiä nyt en kauaa sietänyt muutenkaan. Mielestäni tuollainen käytös on epäkunnioittavaa, eikä hyvässä suhteessa tuollaiseen ole tarvetta.
Kommentit (46)
Jätin taas eilen tuon yhden miehen, ja käskin hänen häipymään.
Tunti sitten hänen oli pakko tulla kyyläämään, mitä puuhaan, olen kokovartalon peittävässä hupparissa, hiuksetkin hupun alla, ja kyttäsin kännykkää.
Siellä on hieno ilma ulkona, hankkisi stondiksensa siellä, onneksi lähti jo, saa tämmönen muinaisakkaki olla rauhassaan.
Kyllä mies saattaa kertoakin jos on nähnyt kauniin naisen ulkona ollessaan, tai jos joku julkkis on hänestä ihana. Se on mulle ihan ok, jos ihailee julkkista tai silmäpeliä on molemminpuolin vaikka baarissa, mutta jokaisen ohikulkevan naisen perään tuijottelua en siedä koska kuvittelen väkisinkin itseni siihen tilanteeseen, että olisin tuo nuori nätti nainen ja joku naimisissa oleva tuntematon isimies kuolaisi perääni. Mielestäni naisten tuijottelu on naisia kohtaan alentavaa ja esineellistävää, ellei mies ole saanut selvää merkkiä siitä että nainenkin on kiinnostunut tai nauttii huomiosta. Silmiintuijottelu on vielä ihan ok, pepun/rintojen/vartalon ei. Onneksi mieheni ei tee tällaista nähteni, tietää että kilahtaisin ja saisi kuulla saarnan naisten oikeuksista ja miesten sikamaisuudesta. Kyllä, olemme ihastuttava pariskunta.
Toivottavasti katsoo, kun kerran silmät on päässä. Olisipa elämämme tylsää, jos ukko haluais vain mua tuijotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajoittain joo. Ekaan kahteen vuoteen ei vilkaissutkaan, mutta nykyään esim kesäisin kyllä pää kääntyy kun kaunis nainen tai näyttävä menee ohi. Yleensä hame päällä tai sitten jotenkin sporttinen.
Kerran myös rannalla tuijotti yhtä naista pitkään. Se hieman häiritsi.
En ikinä olettaisi että ei katso muita, mutta se miten sen tekee, on tärkeää.Meilläkin kaksi vuotta oli raja. Sen jälkeen totuus räjähtikin karusti silmille. Aiempaa historiaa aasialaisten maksullisten kanssa löytyy. Nyt viisissäkymmenissä homma repesi käsistä, sai hiukan huomiota huomattavasti nuoremmalta aasialaisnaiselta ja ulkoisti minut elämästään täysin. Tämä oli hänestä ”täysin normaalia”.
Hyi helvetti. Miten tuollaiseen apinaan lankesit?
Tapaukseen liittyy vahvaa hyväksikäyttöä, narsismia, sadismia ja kiusaamista. Kuvittelin olevani tekemisissä aivan toisenlaisen ihmisen kanssa.
Olisipa se kummallinen mies joka ei katselisi! Ihan varmasti katselee ja annan katsella. Ei silmä osaa vie.
Milläpä sen estää, pitäisikö puhkoa silmät? Mitä se on minulta pois, ei mitään.
Itsekin katson jos näen silmää miellyttävän miehen. Jutun juju vain on se että toista ei loukata!
Me olemme molemmat vapaita ihmisiä. Vapaita jäämään tai lähtemään. Ei se rajoitaminen ja kyttäily mitään auta, menee jos on mennäkseen.
Hyi helvetti. Miten tuollaiseen apinaan lankesit?