Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseleeko teidän miehet muita naisia?

Vierailija
22.02.2019 |

Tuota yhtä keskustelua lukiessa tuli sellainen käsitys, että on enemmän sääntö kuin poikkeus, että miehet katselevat muita naisia. Mä en kyllä omissa pitkissä parisuhteissa ole koskaan huomannut, että mies katselisi muita. Jossain lyhyemmissä toki juu, mutta niitä vätyksiä nyt en kauaa sietänyt muutenkaan. Mielestäni tuollainen käytös on epäkunnioittavaa, eikä hyvässä suhteessa tuollaiseen ole tarvetta.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että katselee mutta ymmärtää tehdä sen niin hienovaraisesti että edes mä en huomaa. :) Sama kunnioitus on toisinkin päin, en tapita avoimesti komeita miehiä.

Vierailija
2/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittain joo. Ekaan kahteen vuoteen ei vilkaissutkaan, mutta nykyään esim kesäisin kyllä pää kääntyy kun kaunis nainen tai näyttävä menee ohi. Yleensä hame päällä tai sitten jotenkin sporttinen.

Kerran myös rannalla tuijotti yhtä naista pitkään. Se hieman häiritsi.

En ikinä olettaisi että ei katso muita, mutta se miten sen tekee, on tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
4/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan että katselee mutta ymmärtää tehdä sen niin hienovaraisesti että edes mä en huomaa. :) Sama kunnioitus on toisinkin päin, en tapita avoimesti komeita miehiä.

Sama täällä. Mua ei haittaa ajatuskaan siitä, että katselee muita. Mies saisi varmasti halutessaan mua kauniimman ja nuoremmankin naisen, mutta silti on päättänyt olla kimpassa minun kanssani. En koe uhkaksi satunnaisia kauniita ohikulkijoita, tai muitakaan.

Vierailija
5/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmaan katselee, mutta tekee sen niin, ettei minun tarvitse hävetä hänen puolestaan. Ainakaan yhdessä ollessamme. Sitä en tiedä, miten yksin ollessaan käyttäytyy, mutta vaikea kuvitella että muuttuisi kuolaavaksi urpoksi silloinkaan.

Vierailija
6/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselee ja myös raportoi minulle näkemästään. Ei mua haittaa. Katselee muita naisia myös tv:stä ja tietokoneelta. Ei mua haittaa sekään. Itse taas en kehtaa tuijottaa komeita miehiä vaikka haluaisinkin, mutta tv:stä kyllä valitsen ne ohjelmat jossa on iloa silmälle.

Vierailija
7/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokea ei voi katsella muita.

Vierailija
8/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tasan jokainen mies katselee muita naisia, voin vakuuttaa! Siis tietenkin olettaen että on a) näkökykyinen, b) hetero, ja c) on muita naisia ympärillä (ettei asu esim. autiolla saarella). Jos sinä et huomaa, että miehesi katselee muita, niin sitten sinä et vain sitä huomaa.

Vierailija
9/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? En mäkään katsele muita miehiä parisuhteessa. En kyllä yleensäkään syty ulkonäöstä tuntematta persoonaa. Ehkä mieheni on samanlainen.

Tuntisin oloni kyllä hyvin ikäväksi, jos en riittäisi miehelleni tai joutuisin ajattelemaan, että minuun "on tyydytty".

Vierailija
10/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä aika usein tulee pylly vilkaistua niin naisilta kuin miehiltäkin. Jostain syystä pyllyjä on vaan kiva katsella.

Vierailija
11/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi kaappihomo vai sokea?

Vierailija
12/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? En mäkään katsele muita miehiä parisuhteessa. En kyllä yleensäkään syty ulkonäöstä tuntematta persoonaa. Ehkä mieheni on samanlainen.

Tuntisin oloni kyllä hyvin ikäväksi, jos en riittäisi miehelleni tai joutuisin ajattelemaan, että minuun "on tyydytty".

Katseletko sinä muiden lapsia leikkimässä? Tuntisin oloni kyllä hyvin ikäväksi, jos en riittäisi äidilleni tai joutuisin ajattelemaan, että minuun "on tyydytty".

Vierailija
13/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki katsele. Mutta se riippuu tosiaan siitä itseä lähimpänä olevan ärsykkeen laadusta.

Vierailija
14/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liar liar kirjoitti:

Onko miehesi kaappihomo vai sokea?

ap sanoi, ettei ole huomannut miehensä katselevan muita naisia. Eli myös ap voi olla sokea.

Vierailija
15/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ihminen sanoi minulle kerran että kyllä jokainen mies katsoo naista jos nainen on nätti tai muuten mies on homo.

Tämä pitää paikkansa.

Vierailija
16/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse siitä, että millainen oma nainen on. Oma nainen voi olla vaikka kuinka kaunis mutta silti sitä tulee kateltua kaikenlaisia naisia ja varsinkin vähäpukeisia. Ei se tarkoita että olisi kiinnostunut, mutta sitä nyt vain katsoo.

Vierailija
17/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseletko sinä muiden lapsia leikkimässä? Tuntisin oloni kyllä hyvin ikäväksi, jos en riittäisi äidilleni tai joutuisin ajattelemaan, että minuun "on tyydytty".

Kohteletko puolisoasi kuin taaperoa, vai tunnetko seksuaalista vetoa pikkulapsiin? Ajatteletko kenties äitiäsi eroottisessa valossa?

Vierailija
18/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti katselen (olen siis mies). Kauniiden naisten katseleminen on parasta ilmaista huvia mitä on olemassa.

Toisaalta rakastan vaimoani ja lastani aivan suunnattomasti, enkä ikinä tekisi mitään mikä vaarantaisi yhdessäolomme. Vaimoni on tosin tavallista järkevämpi tapaus, eikä nosta meteliä turhista, koska itsekin pitää komeiden miesten katselemisesta. Eikä minulla ole mitään sitä vastaan.

Vierailija
19/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin katselee! Katselen itsekin niin miehiä kuin naisiakin. Olen täysin hetero, mutta kauniissa ihmisessä/muodoissa silmä lepää. Ihmisessä voi olla myös joku muu mielenkiintoinen piirre kuin kaunis/komea ulkonäkö ja sen vuoksi viehättää ja pitää hieman katsella. Ei siinä ole mielestäni mitään pahaa. Kunhan vain muita katselee sitä omaa kumppania kunniottaen, eli hieman vaivihkaa eikä nyt suoraan ihailevasti tuijota jos kumppani ei tällaisesta pidä.

Vierailija
20/46 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoittain joo. Ekaan kahteen vuoteen ei vilkaissutkaan, mutta nykyään esim kesäisin kyllä pää kääntyy kun kaunis nainen tai näyttävä menee ohi. Yleensä hame päällä tai sitten jotenkin sporttinen.

Kerran myös rannalla tuijotti yhtä naista pitkään. Se hieman häiritsi.

En ikinä olettaisi että ei katso muita, mutta se miten sen tekee, on tärkeää.

Voi mikä juntti jos pääkin kääntyy?!? Saatika toi kyttääminen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi