Olen aika huono äiti :(
Joskus tuntuu siltä, että lapsen olisi parempi ilman minua. Olen hajamielinen ja vieläpä kamalan kömpelö.
Tänään säikähdin taas kovasti. Lapsi 2v oli tempaissut keittiön työtasolta käteensä vihannesveitsen :( Olin hetkeä aiemmin leikannut sillä valkosipulia ja kun lapsi tuli keittiöön, olin selin häneen, kun sekoitin kattilaa. :( Kamalaa ajatellakin, mitä kaikkea lapsi olisi voinut veitsellä saada aikaiseksi.
Eikä tämä ole ensimmäinen kerta. Veistä hän ei ole tosin käsiinsä saanut, mutta haarukan ja teräväkärkisen juustohöylän ja kerran saunassa jopa partahöylän, jolla ajelen sääriäni.
Minä olen ollut aina tällainen tohelo, vaikka kuinka yritän olla tarkkaavainen, aina jotain jää huomaamatta. Uskon todella että lapsen olisi parempi jos eroaisimme ja hän jäisi isälleen. Minun hoidossa hän saattaa saada vaikka jotain myrkyllistä pesuainetta haltuunsa tai sitten jonkun terävän esineen tms. :(
Kommentit (5)
Pesuaineet meillä on yleensä kaikki ylhäällä, mutta siivotessa joskus jotain aina unohtuu ja kun lapsi käy vessassakin usein ihan yksinkin potalla, niin ihan kylmää ajatus siitä, että joskus löytäisi vaikka sen pytyn putsaus aineen.
AP
Vierailija:
Silti olen lapselleni paras äiti. Ja meillä on selvitty jo neljävuotiaiksi asti, eli lasta eivät enää myrkyt tai puukot kiinnosta, onneksi..
Mutta eihän siinä auta kuin tsempata parhaansa mukaan. Itse tein niinkin, että en juuri laitellut ruokaa (ei tarvittu veitsiä) ja siivosin vain silloin, kun pystyin oikeasti keskittymään vain siihen..
ja nyt olen ollut 2pv huonolla tuulella sekin kaduttaa.. Rakastan lastani enemmän kuin mitään maailmassa, mutta välillä tuntuu että onko minusta äiidiksi!
Rukoilen että lapsi selviää aikuiseksi asti, mutta kyllä pelottaa edelleen eilisen veitsiepisodin jälkeen. :(
AP
Silti olen lapselleni paras äiti. Ja meillä on selvitty jo neljävuotiaiksi asti, eli lasta eivät enää myrkyt tai puukot kiinnosta, onneksi..