Veikatkaa käteni perusteella ikäni ja sukupuoleni (kuva)
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Huh, luulin jonkun käyneen salakuvaamassa minun käteni, mutta minulla näkyy hieman kynsiä tuolla sormenpäissä. Muuten kuva on täsmälleen kuin minun kourani. Olen 53-vuotias nainen.
Minunkin käteni on juuri tuon näköinen! Mutta et kai ole yhtä vahna kuin minä? Mummo 88v
Vierailija kirjoitti:
Aika käyttämättömän näköiset kädet.
Nainen, 42 vuotta, lapseton, ei tee paljon kotitöitä tai käsitöitä, harrastuksina lukeminen ja vieraat kulttuurit.
Lisäksi vähän pyöreä, lyhyt..
No onhan tässä nyt jo noita veikkauksia tullutkin,joten paljasta nyt siis jo totuus ja asian laita, hyvä ap....
Lievästi ylipainoinen noin nelikymppinen nainen.
Tappajan peukalo kuitenkin, oli mies tai nainen.
Nainen 45-47. Matalakoulutettu, kiltti ja hiljainen.
Ei kiinnosta enää arvailla, olkoon minun puolestani vaikka 'henkilöoletettu' sitten...
(tai vaikka Kalle-Kaisa Kumikäsi)
30-35 v. nainen tai parikymppinen mies. Ranne on melko paksu suhteessa kämmeneen, mutta tämä "miehekkyys" on saattanut inspiroida juuri tämän kyselyn.
En ole lukenut vastauksia, joten veikkaan: nuori nainen, ehkä 20-25 v, lyhyt ja pullea.
Peukalo on oudon lyhyt 'peukaloinen'. Ei missään tapauksessa ole miehen käsi.
Semmoinen pullamössökäsi, vrt. pullajalat. Eli ei ole treenattu tai mitään rankempaa käsillä suoritettavaa työtä.
Nämä veikkaukset oletuksella, ettei kuvaa ole manipuloitu mitenkään.
Jo tyhmä aloitus paljastaa että nainen.ja kolmekymppinen.
No, kumpi olet, mies vai nainen (...vai 'muu') ?
Vierailija kirjoitti:
Iso nainen tai pieni mies.
Joo. Joko aika tuhti täti tai pieni mutta rasvainen mies. Hoikan miehen käsi tuo ei ole.
Nainen, ikä 18-28v. En katsonut kuvaa, mutta ei tälaista aloitusta kukaan muu tekisi.
Kerro nyt ap olis hauska tietää..
Lyhyt ainakin olet. Sulla on tosi lyhyet sormet ja paksu ranne. Siitä tulee kuva, että olet vähintäänkin tanakka. Ikää on 29-31v.
Nainen 33