Veikatkaa käteni perusteella ikäni ja sukupuoleni (kuva)
Kommentit (70)
Nainen +40v, myös hieman ylipainoinen.
Kämmenselästä olisi helpompi arvata.
Vaikea arvioida kämmenen puolelta, mutta ihan ensimmäinen ajatus oli, että mies ja 35 vuotta.
Aika käyttämättömän näköiset kädet.
Nainen, 42 vuotta, lapseton, ei tee paljon kotitöitä tai käsitöitä, harrastuksina lukeminen ja vieraat kulttuurit.
Mies, kolmekymppinen, ylipainoa jonkunverran. Siinä ekat mielikuvat.
Todennäköisyyksien mukaan olet mies (koska nimetön pidempi kuin etusormi ja kämmen leveä suhteessa sormien pituuksiin). Nämä piirteet kun ovat suurimmalla osalla miehistä ja naisilla taas vastaavasti ne ilmenevät vain pienellä osalla väestöä. Näitä havaintoja tukevat lyhyet kynnet ja kuivakan näköinen iho. Myös ranteen verisuonet näkyvät selkeästi, joka on yleisempää miehillä. Ikää on todella vaikeaa arvioida kämmenpuolelta, mutta sanoisin 20-45 vuotta.
Huh, luulin jonkun käyneen salakuvaamassa minun käteni, mutta minulla näkyy hieman kynsiä tuolla sormenpäissä. Muuten kuva on täsmälleen kuin minun kourani. Olen 53-vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Huh, luulin jonkun käyneen salakuvaamassa minun käteni, mutta minulla näkyy hieman kynsiä tuolla sormenpäissä. Muuten kuva on täsmälleen kuin minun kourani. Olen 53-vuotias nainen.
”Identical hand twin” by Joey Tribbiani😂
30v nainen. Siisti sisätyö, sillä käsissä ei näy ns. kovemman työn jälkiä.
Mies, 30-40 v, hiukan ylipainoinen, ei ruumiillisen työn tekijä.
Vierailija kirjoitti:
homoukko 50 v
mikropenis
32 vuotias nainen, kylmäkkö kirkonkylän koululla
Vierailija kirjoitti:
Arvelisin, että olet mies, koska nimettömäsi näyttää olevan vähän pidempi kuin etusormesi.
Näin on ja käytät jotain kyynärsauvaa
Minullakin on nimetön etusormea pidempi ja olen nainen.