Mitä teette kun "viikonloppulapset" ovat paikalla?
Kommentit (8)
Välillä tehdään jotain erityistä, mutta pääosin tavallista perhe-elämää. Tärkeintä viikonlopuissa on lasten isän ja sisarusten kanssa viettämä aika, ei hoplopeissa ramppaaminen.
Vierailija kirjoitti:
”Me” emme tee mitään.
Mies on lastensa kanssa, ja minä jaan oman aikani omien teinieni, vanhempieni, ystävieni ja harrastusten välillä.
Vähän sama. Mies toivoo et olis joku unelmaperheidylli-leikki, ja alussa yritin osallistua. Olen huomannut myös et paras vaihtoehto on panostaa nimenomaan siihen omaan hyvinvointiin, sen sijaan että yrittää väkisin sopeutua johonkin muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Me” emme tee mitään.
Mies on lastensa kanssa, ja minä jaan oman aikani omien teinieni, vanhempieni, ystävieni ja harrastusten välillä.
Vähän sama. Mies toivoo et olis joku unelmaperheidylli-leikki, ja alussa yritin osallistua. Olen huomannut myös et paras vaihtoehto on panostaa nimenomaan siihen omaan hyvinvointiin, sen sijaan että yrittää väkisin sopeutua johonkin muottiin.
Näin on. Eivätkä ne lapset minuatule katsomaan, vaan isäänsä.
Mikähän siinä on että uusperhe jossa naisen lapsia tai yhteisiä, usein toimiva, jos taas miehellä lapsia, perheytyminen vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on että uusperhe jossa naisen lapsia tai yhteisiä, usein toimiva, jos taas miehellä lapsia, perheytyminen vaikeaa?
Syynä on se, että mies luovuttaa helposti vastuun omista lapsistaan naiselle. Lopulta nainen päätyy kasvattamaan ja hoitamaan ja viihdyttämään miehen lapsia - ja siitä ei koidu mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syynä on se, että mies luovuttaa helposti vastuun omista lapsistaan naiselle. Lopulta nainen päätyy kasvattamaan ja hoitamaan ja viihdyttämään miehen lapsia - ja siitä ei koidu mitään hyvää.
Mikähän osuus tässä on exällä, eli sillä lähiäidillä? Esim halu kontrolloida tai manipuloida lasten kautta exän elämää? Tai muuten vaan vihamielinen suhtautuminen exän uuteen elämään? Miehet kun usein on altavastaajan asemassa suhteessa lapsiinsa
”Me” emme tee mitään.