Joku ääliö laittanu puoli litraa vaaleanpunaista nestettä pesukoneen laariin!
En käytä huuhteluaineita mutta joku oli jättänyt ison määrän nestettä pesukoneen laariin!
Toivon mukaan se ei lähde koneeseen koska pyykit menevät pilalle!
Kommentit (14)
Minulla on oma pesukone, mutta joskus varaan taloyhtiön koneen isompia tekstiilejä varten. Varauksia ei kunnioiteta. Viimeksi menin varaamalleni ajalle viemään pyykkini niin siellä iloisesti pyöri jonkun muun rievut.
Vitutti niin paljon, että painoin stop-nappulaa. Sen jälkeen hieno pesukone ei suostunut aukeamaan vaan huoltomies tuli seuraavana päivänä avaamaan koneen ja typerälle akalle lasku. Oppiipahan v*ttu olemaan!
No jaa, ääliö vai sittenkin nero? Ero on hiuksen hieno.
Siis sun kämpän kone vai taloyhtiön? jos sun, niin miehes hoito tehny sulle källin. Ime se tökötti vaikka antibioottiruutalla pois.
Kuka pakottaa asumaan kolhoosissa?
Kerran otin vaatteet koneesta ja niissä siniset rannut. Joku oli näköjään keksinyt alkaa värjäämään farkkuja pesukoneessa. Tehtiin valitus isännöitsijälle ja meille tuli tiedotteet joka asuntoon että pesukoneilla ei saa mitään muuta kuin pestä. Tuon jälkeen ei ole ollut mitään. Itse en ymmärrä miten kukaan uskaltaa tehdä noita värjäyksiä edes omalla koneellaan. Muuten meillä on ollut hyvä pesutupa ja asukkaat osaavat käyttäytyä.
Joku ääliö jättää huuhteluaineensa koneeseen tai kippaa sinne vaan jotain töhnää, toinen ääliö laittaa vaatteensa sinne koneeseen pyörimään tietämättä mitä se aine on ja kitisee AVlla.
Vaaleanpunainen pantteri on nähty teillä
Irrota lokero, kippaa neste pois, huuhtele lokero hanan alla ja laita takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ai pesutuvan isoista koneista? Lähtisikin irti, niin pesisin ne aina ennen omia pyykkejäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai pesutuvan isoista koneista? Lähtisikin irti, niin pesisin ne aina ennen omia pyykkejäni.
Meidän talon pesutuvan koneista ainakin lähtee irti. Huonoa suunnittelua jos ei lähde.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa asumaan kolhoosissa?
Mitä tarkoitat? Olen elämäni aikana kokenut kaikki asumismuodot. Opiskelijana isä osti minulle kerrostalokaksion. Sen jälkeen asuttiin sitten rivarissa lasten kanssa. Seuraavaksi tuli muumitalo: 40-luvun ihana vanha talo.
Nyt riittää ihana kt-asunto.
Se on pakkasnestettä, olisi pitänyt laittaa tuulilasonpesunestettä. Sattuuhan sitä!
Tyhjennä se.