Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YTHS laajenee myös amiksille

Vierailija
21.02.2019 |

Mitä järkeä tässä on? Jo nykyisellään YTHS:lle on järjettömän pitkät jonot. Jopa terkkarista saa parempaa hoitoa. Kenen mielestä tämä oli hyvä idea?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavatko myös amkilaiset maksaa yths-maksua 50e vuodessa vai nouseeko maksu entisestään? Turhauttavaa maksaa, kun itse kuuluu työterveyteen.

Vierailija
2/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sentään amiksille. Ammattikorkea ja ammattiopisto eivät ole sama asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AMK laiset eivät perusteaneet omaa terveydenhuoltosäätiötä vaan piti päästä istumaan valmiiseen pöytään? Niin tyypillistä heille, mitään omaa ei saada aikaiseksi mutta jos muilla on jotain niin tottakai se täytyy saada itselle kopioitua.

Vierailija
4/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on YTHS?

Vierailija
5/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkavatko myös amkilaiset maksaa yths-maksua 50e vuodessa vai nouseeko maksu entisestään? Turhauttavaa maksaa, kun itse kuuluu työterveyteen.

Miksi muka joudut maksamaan, en usko.

Vierailija
6/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on YTHS?

Ylioppilaiden terveydenhuoltosäätiö

Vierailija
7/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka joudut maksamaan, en usko.

Koska olen työssä käyvä opiskelija. Oletko kuullut ylioppilaskuntamaksusta? Siitä puolet kattaa ylioppilaskunnan jäsenyyden ja puolet yths:n palvelut, kummastakin pakko maksaa.

Vierailija
8/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekogoliset palvelut otetaan pois. Ihan hyvä, koska eivät miehetkään juuri pippeleitään näytätä YTHS:llä ja alapäähommat eivät ole kriittisimpiä opiskelun kannalta.

Vierailija
9/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gynekogoliset palvelut otetaan pois. Ihan hyvä, koska eivät miehetkään juuri pippeleitään näytätä YTHS:llä ja alapäähommat eivät ole kriittisimpiä opiskelun kannalta.

Ai ei esim. raskaus kesken opintojen vaikuta mitenkään opiskeluun? Samalla logiikalla voi ottaa pois kaikki terveydenhuollon palvelut. Jää vaikka saikulle ja hoidattaa sillä aikaa itse vaivansa.

Vierailija
10/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei esim. raskaus kesken opintojen vaikuta mitenkään opiskeluun? Samalla logiikalla voi ottaa pois kaikki terveydenhuollon palvelut. Jää vaikka saikulle ja hoidattaa sillä aikaa itse vaivansa.

Olet tainut käsittää YTHS:n tarkoituksen väärin. Se on ohituskaista opiskelun onnistumisen kannalta akuuttien terveyden ongelmien hoitoon. Raskaus ei ole akuutti terveyden ongelma. Hoitoon ehtii muualla julkisella terveydenhuollossa siinä missä muutkin.

Vierailija
11/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tainut käsittää YTHS:n tarkoituksen väärin. Se on ohituskaista opiskelun onnistumisen kannalta akuuttien terveyden ongelmien hoitoon. Raskaus ei ole akuutti terveyden ongelma. Hoitoon ehtii muualla julkisella terveydenhuollossa siinä missä muutkin.

Jos näin olisi, hammaspuolellakin pitäisi olla vain särkypäivystys. Miksi ihmeessä palveluista sitten maksetaan monta kymppiä vuodessa, jos niitä ei saa käyttää? Henkilökunta siellä sitten istuu kädet ristissä potilaita odottaen...

Vierailija
12/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin sanonut?

Vierailija
13/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi AMK laiset eivät perusteaneet omaa terveydenhuoltosäätiötä vaan piti päästä istumaan valmiiseen pöytään? Niin tyypillistä heille, mitään omaa ei saada aikaiseksi mutta jos muilla on jotain niin tottakai se täytyy saada itselle kopioitua.

No heidän opiskelijatoiminta kun taitaa rajoittua aika pitkälti ryyppäämiseen johon siihenkin on pitänyt kerätä vaikutteita yliopisto-opiskelijoilta. 

Vierailija
14/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin olisi, hammaspuolellakin pitäisi olla vain särkypäivystys. Miksi ihmeessä palveluista sitten maksetaan monta kymppiä vuodessa, jos niitä ei saa käyttää? Henkilökunta siellä sitten istuu kädet ristissä potilaita odottaen...

Sinäpä sen sanoit, ehkäpä YTHS:n hammashoitoon pitääkin jättää vain akuuttihoito, kun resursseja jaetaan tulevaisuudessa suuremmalle opiskelijamäärälle. Henkilökunta ei istu kädet ristissä, kun AMK-opiskelijoita alkaa virtaamaan ovista sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme