Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi myös tunnolliset tytöt lankeavat pahoihin poikiin?

Vierailija
21.02.2019 |

Kyllä kai se niin on, että jokaisen kiltinkin tytön on päästävä vähintään kerran kokeilemaan sitä pahismiestä :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät lankea.

Vierailija
2/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ei jauha tätä samaa skeidaa vauva-palstalla vuodesta toiseen. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin mittainen video miten suomalaiset naiset ja tytöt lankeavat eläimellisesti käyttäytyviin múslimi miehiin.

Itseasiassa tuohan olisi kyllä kehumista kun edes eläimet eivät käyttäydy miten nämä sankarit käyttäytyvät.

Vierailija
4/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä oli kuin vuoristorataa. Ja aina kun oli seesteinen kausi, pelkäsin ja odotin, että kohta se loppuu. En koskaan enää haluaisi elää sellaista elämää, harmikseni nuoruuteni valui hukkaan enkä uskaltanut oikein enää edes ihastua. Vaikka ne mahdolliset kohteet eivät todellakaan olleet pahoja poikia, no yksi oli. Saisipa elää uudelleen 19-vuotiaasta asti nuoruutta. Ilman pelkoa.

Vierailija
5/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä oli kuin vuoristorataa. Ja aina kun oli seesteinen kausi, pelkäsin ja odotin, että kohta se loppuu. En koskaan enää haluaisi elää sellaista elämää, harmikseni nuoruuteni valui hukkaan enkä uskaltanut oikein enää edes ihastua. Vaikka ne mahdolliset kohteet eivät todellakaan olleet pahoja poikia, no yksi oli. Saisipa elää uudelleen 19-vuotiaasta asti nuoruutta. Ilman pelkoa.

Kaikki oli vain vuoristorataa ja glitteriä silti kyyti maistui eikö niin? Kutkutti oikein vatsanpohjassa mitä uusi päivä pahiksen kanssa tuo? Kuin tanssisi paholaisen kanssa kuumilla hiilillä? Osasi katsoa syvälle silmiin ja hartaasti?

Kehui sinua ilman taka-ajatuksia? Hmmm?

Vierailija
6/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
7/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinostaa miksi? :D:D I`m a bad, bad boy...

M47

Vierailija
8/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pahismies ja lasten isä oli olevinaan ujo poika. Oli 22 kun tavattiin. Se pahuus tuli ilmi myöhemmin. En ollut mitenkään osannut varautua että tuollaisia paskiaisia on olemassa.

Vierailija
9/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lihava ja melko ruma. Kukaan poika ei koskaan ole kiinnostunut minusta. Jos joku, olkoon vaikka miten paha, kiinnittäisi huomiota itseeni, niin varmasti lähtisin mukaan. Me rumat ja lihavatkin kaipaamme huomiota.

Vierailija
10/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki oli vain vuoristorataa ja glitteriä silti kyyti maistui eikö niin? Kutkutti oikein vatsanpohjassa mitä uusi päivä pahiksen kanssa tuo? Kuin tanssisi paholaisen kanssa kuumilla hiilillä? Osasi katsoa syvälle silmiin ja hartaasti?

Kehui sinua ilman taka-ajatuksia? Hmmm?

Pahis ei pahoina aikoina  kotona viihtynyt, juoppoporukoissa kyllä. Eikä silmiin katsellut. Ne toiset ajat olivat lopuksi niin harvinaisia. Alkuaikoina juteltiin kyllä yökaudet

Kommenttisi on ikävän ja pahantahtoisen sävyinen. Itse ymmärrän tuota tyttöä jo tavallaan, ja olen antanut hänelle anteeksi sinisilmäisyytensä. Halu olla hyväksytty, rakastettu oli niistä kotioloista lähteneellä kuitenkin aika ymmärrettävä. En rakastanut itseäni, en ollenkaan.

Oletko mies? Itse olen jo iäkäs nainen. Elämä menee niinkuin menee ja yhden ihmisen elämä on kuin vesipisara valtameressä.

Vierailija
11/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suomalainen mies käyttäytyi kuten nuo....johtuuko se silmien väristä? ruskeasilmäisiin ei vaan voi luottaa ja ovat pahoja?

Vierailija
12/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, millainen ihminen on paha? Olen itse kiltti ja tunnollinen. Tapasin mukavan nuoren miehen. Olimme yhdessä 17 vuotta. Sitten mies uupui. Hän alkoi lääkitä itseään lääkkeillä ja alkoholilla. Sekaisin ollessaan hän pahoinpiteli minut kahdesti ennen kuin lähdin. Onko kyseessä ns. paha poika?

Vierailija
13/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on ainoita jotka lähestyy?

Ja ei, en lähesty itse yhtäkään miestä. Se on minulle ensimmäinen karsintakriteeri, että sen verran pitää löytyä miestä, että uskaltaa laittaa itsensä likoon. Turha myös ulista tästä jos joku täällä ei uskalla tai muka periaatteellisista syistä ei lähesty naisia: toistaiseksi minulle on seuraa riittänyt enkä usko sen ihan heti muuttuvan :D

Vierailija
14/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niinkin käydä. Pahis voi teeskennellä hyvistä ja näyttää viattomalta, jopa itkeä.

Tunnollinen tyttö ei aina ole välttämättä kokonaan ns. kiltti tyttö.

Luonteessa voi olla jotain ns. kovanaaman piirteitä.

Puhun kokemuksesta.

Tässä kai nyt sitten tarkoitettiin niitä, jotka ovat läpeensä kilttejä?

Vierailija
15/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun vastausten perusteella tunnollisia tyttöjä ei ole.

Vierailija
16/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on ainoita jotka lähestyy?

Ja ei, en lähesty itse yhtäkään miestä. Se on minulle ensimmäinen karsintakriteeri, että sen verran pitää löytyä miestä, että uskaltaa laittaa itsensä likoon. Turha myös ulista tästä jos joku täällä ei uskalla tai muka periaatteellisista syistä ei lähesty naisia: toistaiseksi minulle on seuraa riittänyt enkä usko sen ihan heti muuttuvan :D

Niin kun kerran tyydyt niihin lähestyviin pahoihin poikiin. Aivan turha kaltaistesi itkeä, yhtään mistään. Koskaan.

Vierailija
17/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun vastausten perusteella tunnollisia tyttöjä ei ole.

Mikä ylin taho sinäkin olet tämän määrittelemään?

Vierailija
18/18 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat pojat ovat usein myös tunteellisia ja karismaattisia, jopa herkkiä. Voisin itsekin olla "paha" poika, mutta olen onnistunut suuntamaan levottomuuteni ja  elämänhaluni myönteisellä tavalla esimerkiksi vähän vaarallisiin ja vauhdikkaisiin harrastuksiin. Sillä tavalla jaksaa normaalia arkea ja perhe-elämää. Onneksi on rakastava ja ymmärtävä puoliso, jolloin annamme toisillemme tilaa ja vapautta myös omiin menoihin. Vastineeksi hän on saanut miehen, joka on jotain ihan muuta kuin tylsätane, sielukkaan runoilijan, rakastajan ja miehekkään äijän :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän