Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asuntolainaa vieläkin jäljellä, kun erinäisistä syistä pitänyt maksaa akankin osuutta ja muita maksuja.

Vierailija
21.02.2019 |

En taida olla kovinkaan harvinainen tapaus, mutta kyllä vituttaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii että akkas jäi hoitamaan teidän lastanne kotiin eikä sulle käynyt että itse jäät. Ja nyt vituttaa loisiva akka? Aika yleistä.

Vierailija
2/11 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei akka ole itse maksanut osuuttaan? Sairas, työtön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistin 200k perintörahaa 300k asuntoomme ja otettiin 100k lainaa mitä olen lyhentänyt yksin kun vaimo on opiskellut. Vaimo petti ja nyt erotaan ja 50% menee vaimolle. Arvaa miltä tuntuu..

Vierailija
4/11 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne ja käytti tilaisuutta hyväkseen.

Vierailija
5/11 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pistin 200k perintörahaa 300k asuntoomme ja otettiin 100k lainaa mitä olen lyhentänyt yksin kun vaimo on opiskellut. Vaimo petti ja nyt erotaan ja 50% menee vaimolle. Arvaa miltä tuntuu..

Tiesin etten ole ainoa. Ollaan me miehet sinisilmäisiä.

6/11 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eti kiero lakimies joka tuntee kaikki koukut! Mutta eikö,siis oikeesti pitää antaa sille vaikka se ei ole latin latia laittanut? Eikös siihen kuulu tasaus? ooppa seuraavalla kerralla viisaampi ja pidä osakkeet itelläsi!

Vierailija
7/11 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23337 kirjoitti:

eti kiero lakimies joka tuntee kaikki koukut! Mutta eikö,siis oikeesti pitää antaa sille vaikka se ei ole latin latia laittanut? Eikös siihen kuulu tasaus? ooppa seuraavalla kerralla viisaampi ja pidä osakkeet itelläsi!

Seuraavaa kertaa ei tule. Sen verran viisastunut.

Vierailija
8/11 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin typerä ettei tajua tehdä avioehtoa niin sietääkin tuntua lompakossa. Kalliit oppirahat.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
9/11 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet annatte naisten käyttää taloudellisesti hyväksi?

Vierailija
10/11 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet annatte naisten käyttää taloudellisesti hyväksi?

Usemmiten kai se on toisinpäin. Nainen uhraa tulonsa hoitovapaiden ajaksi ja menettää kuusinumeroisen summan rahaa, samalla kun mies porskuttaa, tienaa, etenee urallaan ja saa ilmaiseksi lapset.

Vierailija
11/11 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avioehtokaan aina auta. Jouduin ottamaan avuksi lakimiehen käsittelemään ositusta..

Mutta joo kalliiksi tullut ex-vaimon takia koko elämä (hänen opintojen ylläpito jne).. Onneksi ei enää tee lisää kustannuksia minulle.  Mutta hänen takia asuntolainaa maksellaan nyt vielä 200k... (En halua edes tietää kuinka paljon ois säästössä jos en oisi tavannut häntä mutta varmisti ois velaton kämppä jo ollut aikapäiviä sitten)

Joten ymmärrän hyvin AP itutuksen.