Miksi politiikkaketjuja sensuroidaan?
Kommentit (18)
Ihan normaaleja viestejä ilman ainottakaan kirosanaa tai nimittelysanaa blokataan "myöhemmin julkaistavaksi" ja pian on joku sinun jälkeesi kirjoittanut juuri noita törkeyksiä ja se julkaistaan.
Aivan naurettavaa. Kaikesta muustakin saa kirjoittaa mutta politiikka on kumman arka aihe. Ymmärrän sen jos joku spämmää samaa aihetta uusilla aloituksillaan monta kertaa tunnissa.
En lue politiikkaketjuja, mutta voisin kuvitella kaikkien väsyvän siihen yleiseen persujen eipäs-juupasteluun, mitä ne ovat harrastaneet sen jälkeen, kun palstan olemassaolon aikoinaan keksivät. Sehän se syy oli siihenkin, että öiseen aikaan ei enää keskustella.
Ja politiikkaketjuja en lue juuri sen takia, että persut tulevat aina niihin vänkäämään. Keskustelusta ei niissä ole tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa sanoa nyt pahasti.Vaalit on tulossa.
Onneksi saa sano hyvästi. Good bye...
Koska persut spämmäävät sekä kommentteja että tykkäyksiä. Ei sitä kukaan normaali jaksa.
Olihan täällä ihan naurettava spämmäys Huhtassarestakin ennen presidentinvaaleja, ja niin tuli kokonaiset 6 prosenttia ääniä. Se on viimeisin persujen oikeasti mitattu kannatus.
Koska niissä ollaan väärää mieltä.
t: Vihapuhepoliisi Oikemielisyyden Ministeriöstä
Vierailija kirjoitti:
En lue politiikkaketjuja, mutta voisin kuvitella kaikkien väsyvän siihen yleiseen persujen eipäs-juupasteluun, mitä ne ovat harrastaneet sen jälkeen, kun palstan olemassaolon aikoinaan keksivät. Sehän se syy oli siihenkin, että öiseen aikaan ei enää keskustella.
Ja politiikkaketjuja en lue juuri sen takia, että persut tulevat aina niihin vänkäämään. Keskustelusta ei niissä ole tietoakaan.
Jos sinua demokratia alkaa väsyttämään, niin sitten pitää poistua vain ITSE keskustelusta.
Kyllä minuakin väsyttää virheiden ja vasemmiston kannat, mutta en minä silti vaadi niitä keskusteluja sensuroitavaksi.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Melko hysteeristä mielestäni. Joka viesti menee kytättäväksi.
Olen nähnyt aika hemmetin asiattomia kirjoituksia täällä. Suosittelen lukemaan läpi sekä perustuslain että rikoslain. Ja tämän sivuston säännöt, joissa sanotaan, että kirjoitettu materiaali ja sen kirjoittajan yksilöintitiedot voidaan tarvittaessa luovuttaa Poliisille.
Jotenkin tässä kyllä kärsii usko suomalaisten ihmisten älyyn ja sivistykseen, kun kummastakaan ei paljon merkkejä näy.
Vierailija kirjoitti:
Koska niissä ollaan väärää mieltä.
t: Vihapuhepoliisi Oikemielisyyden Ministeriöstä
Näin on ja viisaat päättäjämme tietävät.
T. Sama firma korrektiuden konttori.
Parasta oli, kun loin ketjun otsikolla "Miksi minun kannattaisi äänestää Perussuomalaisia?" Poistettiin heti ensimmäisen sivun jälkeen. Olen ymmälläni, siinä ei ollut mitään asiatonta (edes maahammuutosta ei ollut vielä ehditty keskustella juuri yhtään) ja sitä paitsi samaan aikaan oli pystyssä monta pitkää Jussi Halla-aho -aiheista jankkaus- ja tappeluketjua.
Vierailija kirjoitti:
Parasta oli, kun loin ketjun otsikolla "Miksi minun kannattaisi äänestää Perussuomalaisia?" Poistettiin heti ensimmäisen sivun jälkeen. Olen ymmälläni, siinä ei ollut mitään asiatonta (edes maahammuutosta ei ollut vielä ehditty keskustella juuri yhtään) ja sitä paitsi samaan aikaan oli pystyssä monta pitkää Jussi Halla-aho -aiheista jankkaus- ja tappeluketjua.
Persut poistattivat. Ensinnäkin, koska eivät osaa vastata järkevästi, ja toiseksi siksi, että siihen tuli liikaa hyviä vastauksia, miksi EI kannata äänestää persuja.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää vihapuheet kirjoittamatta. Ihan helppoa!
Mistä sen voi teksitistä tietää kirjoitinko vihaisena, iloisena tai masentuneena? Sanat ei kyllä tahdo riittää kun kirjoittaa ansaitun vihapuheen tuosta koplasta jonka kausi loppuu. Ahneet ja sutkit saisi jäädä yhteensä alle 20 % kannatukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua demokratia alkaa väsyttämään, niin sitten pitää poistua vain ITSE keskustelusta.
Kyllä minuakin väsyttää virheiden ja vasemmiston kannat, mutta en minä silti vaadi niitä keskusteluja sensuroitavaksi.
Sinccis
Niinhän minä sanoin: en lue politiikkakeskusteluja.
Vänkäämisen lisäksi persujen vikoihin kuuluu luetun ymmärtäminen väärin. Vai osaavatko lukea ollenkaan?
Sipilän mielipiteenmuokkausjaosto kyttää keskusteluja. Vaalit tulossa ja kannatus päin per...ä.
Käytetään liian törkeätä kieltä politiikkoja kohtaan jopa nimeltä mainiten.