Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ilmainen toisen asteen ilmainen koulutus astuu voimaan.

21.02.2019 |

Jos toisen asteen ilmainen koulutus astuu voimaan lapseni ei tule käymään toisen asteen koulua. Köyhät jääkööt kouluttamatta

Kommentit (51)

21/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanviljelijöille kuuluu maksaa tukea. He joutuvat olemaan tekemisissä myrkyllisen suomalaisen maaperän kanssa tekemisissä.

Vierailija
22/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin, milloin silppu alkaa sekoilla samalla tavalla kuin hänen edelliset persoonansa kiukku-täti ja Petra P. Muut ovatkin jääneet minulle tuntemattomiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hurja joku lempinimi hyrialle?, ei sitä varmaan tiedä muut kuin siellä opiskelleet...itse en ainakaan ole kuullutkaan.

Vierailija
24/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietinkin, milloin silppu alkaa sekoilla samalla tavalla kuin hänen edelliset persoonansa kiukku-täti ja Petra P. Muut ovatkin jääneet minulle tuntemattomiksi.

Joo, tuntuu, että jaksottain seilaa hänellä fiilikset. Ehdin jo toivoa tosiaan, että menisi paremmin. Mutta taas mennään.

25/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni ollaan akateemisia. Mies tosin katuu ihan älyttömästi että meni yliopistoon. Ei hyödy koulutuksestaan juuri mitään.

Mä en vielä osaa katua että kävin yliopiston. Siellä tuli nähtyä niin sekopäistä porukkaa että pelkkä muisteleminen saa kuvotuksen nousemaan pintaan.

Hyvä esimerkki oli eräs "hippi"joka kulki aina paljain jaloin. Kerran kurakelillä sitten kaivoi laukustaan t-paidan tms kuivasi jalkansa siihen ja kiersi sen jälkeen päähänsä sen ja istahti salin lattialle.

Vierailija
26/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Maanviljelijöille kuuluu maksaa tukea. He joutuvat olemaan tekemisissä myrkyllisen suomalaisen maaperän kanssa tekemisissä.

Olet tainnut syödä myrkkymaan antimia kun olet noin möksönköksön taas.

27/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on Hyrian lempinimi kun en ole käynyt siellä. Hyria tuntuu sulle olevan kovasti mielessä. Nythän on yhteishaku käynnissä joten voit hakea sinne.

Vierailija
28/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Minä ja mieheni ollaan akateemisia. Mies tosin katuu ihan älyttömästi että meni yliopistoon. Ei hyödy koulutuksestaan juuri mitään.

Mä en vielä osaa katua että kävin yliopiston. Siellä tuli nähtyä niin sekopäistä porukkaa että pelkkä muisteleminen saa kuvotuksen nousemaan pintaan.

Hyvä esimerkki oli eräs "hippi"joka kulki aina paljain jaloin. Kerran kurakelillä sitten kaivoi laukustaan t-paidan tms kuivasi jalkansa siihen ja kiersi sen jälkeen päähänsä sen ja istahti salin lattialle.

Porvoon akatemiasta taidat olla.

Vierailija
29/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Eli olet toisen asteen tutkinnon suorittanut, koska yliopistoon ei pääse ilman sellaista.

30/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt Suomi patskaa vuosiin.

En ole möksön möksön vaan ihan tavallisella tuulella

Vierailija
31/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

En tiedä mikä on Hyrian lempinimi kun en ole käynyt siellä. Hyria tuntuu sulle olevan kovasti mielessä. Nythän on yhteishaku käynnissä joten voit hakea sinne.

Eikös se Laura ollut sun opiskelukaveri siellä.

Vierailija
32/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Olet tainnut syödä myrkkymaan antimia kun olet noin möksönköksön taas.

Ainahan se on tuollainen vihanen mummo.

33/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lukion

Vierailija
34/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Olen käynyt lukion

Kuulostat kommunistilta.

35/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt hyriaa joten minulla ei ole siellä ollut yhtään minkään nimisiä kavereita

Vierailija
36/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Jos miehesi nyt ensiksi kävisi sen armeijan kuten muutkin miehet on käyneet, niin sitten voidaan keskustella enemmän. Ennen sitä ei oikein voi maanpettureiden kanssa keskustella.

Minun mieheni on käynyt armeijan ja kaikki lähipiiristä.

Vierailija
37/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/3396820/veren-saannista-kieltaytyminen

Vastaile tämänkin ketjun avoimeksi jääneisiin kysymyksiin.

Vierailija
38/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Maanviljelystä ja ruuan tuotantoa pitää ylläpitää tuilla. Muuten tärkeä taito unohtuu.

Jos venäjä hyökkää niin ollaan pulassa ilman omaa ruuan tuotantoa.

Todella tärkeää on tukea ruuan tuotantoa, koska muuten venäjä hyökkää.

39/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3396820/veren-saannista-kieltaytyminen

Vastaile tämänkin ketjun avoimeksi jääneisiin kysymyksiin.

Ei sinne tänään ole tullut viestejä

Vierailija
40/51 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Silppu jaksa, terveisiä Porvooseen 👋🏻!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi