Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairain asia jonka olette kumppanistanne saaneet selville?

kappas
21.02.2019 |

Sairain asia jonka olette kumppanistanne saaneet selville?

Kommentit (686)

Vierailija
681/686 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isänsä oli pahoinpidelty sairaalakuntoon. Mies oli sitten käynyt kostona hakkaamassa tuon pahoinpitelijän.

Ei tuo ole sairasta vaan tervettä. Suomen oikeuslaitos kun on vitsi.

Vierailija
682/686 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kiinni pettämisestä, minkä jälkeen selvisi, että onkin sarjapettäjä ja mitä rumempi tai vanhempi täti, sen maukkaampi. Näistä naisista otti aina valokuvan, piti itsellään leikekirjaa. Ei osannut selittää miksi. Ei kyennyt puhumaan totta mistään asiasta vaan valehteli ihan jatkuvasti ja selitys oli aina että "unohti" kertoa. Itse olen rehellinen ja jos olen joskus joutunut valehtelemaan niin se tuntuu todella pahalta, mutta tälle miehelle se tuntuu olevan kovin luontaista.

Hän osaa esittää maailman mukavinta ihmistä ja kaikki pitää hänestä, mutta yksi ystäväni aikoinaan sanoi, että niin älyttömän mukava mies kun tuo onkin niin pidä varasi, hän vaistoaa, että siinä on jotain mustaa ja perin synkkää. En uskonut ystävääni vaan luotto mieheen oli 100%, sillä en ollut koskaan tavannut mielestäni niin luotettavaa ja rehellistä miestä. Olin täysin sokaistu.

Miten ihmisestä tulee tuollainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/686 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hän esitti kylän tavoitelluinta poikamiestä, naistenkaataja /- naurattaja tyyppistä, muka kaikkien naisten haluamaa pitkää hyväkroppaista, urheilullista komistusta. Osoittautui hyvin matalalipidoiseksi, ilmeisen oppimattomaksi ja häveliääksi 15 sekunnin taktiikalla omat tarpeensa kännissä tyydyttäjäksi, ilman että juuri edes kosketti minua muutamaa suukkoa ja tissin hipaisua lukuunottamatta. Lisäksi häntä kiusaannutti ja kai jopa ehkä ihan ärsytti kun tajusi että minä alan lähennellä häntä siinä mielessä. 

2. Hänestä paljastui mt ongelmainen teinikiukuttelija, persaukinen naistenhalveksija, joka kuitenkin etsi elättäjää ja palvelijaa samassa paketissa. Ei jatkoon. 

Vierailija
684/686 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se alkoholismi oo nykymittapuulla sairaus? 

Eli sairainta oli se että hän oli juoppo, joka joi pahaan oloonsa joka ei osannut puhua tunteistaan, eikä rentoutua millään muulla tavalla kuin vetämällä nupin turvoksiin vähintään joka toinen vko loppu. Muuten hän olisi ollut niiin ihana, rakastin häntä, olin aina halunnut vain hänet. En osannut (ymmärtänyt) nuorena tyttönä että se viinan kittaaminen kaveriporukassa ei lopu siihen kun hän saa minut, se jatkui melko nopeasti iha entisellään. 

Vierailija
685/686 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme sopineet, että hän maksaa kotiäitivuosieni ajan minulle osakerahastoon pientä summaz, jotten eläkkeellä jää kovin hankalaan tilanteeseen. Sitten muutaman vuoden kuluttua selvisi, ettei ollutkaan maksanut. 

Vierailija
686/686 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin salaa, kun kertoi kaverilleen kehuvansa kun joku  nainen oli sammunut ja kolme miestä oli käynyt vuorotellen tätä pan*massa. Sitten hänkin kävi. 

Masturboi peiton alla puhelimen valossa seksiviestejä lukien kun oma 15 v tytär nukkui puolentoista metrin päässä.  Meillä oli avioero meneillään, en ollut saanut vielä uutta asuntoa eikä pystytty enää nukkumaan samassa huoneessa kun paskiainen oli jäänyt kiinni pettämisestä. Minusta tuli yksinhuoltaja eikä tytär halua vieläkään tavata isäänsä , tästä on pari vuotta aikaa. 

Äijä ulisee kaikille että miksi tytär ei halua tavata ja syyllistää tietenkin myös tytärtään. Ei millään näe eikä tunnusta  mitä väärää teki. Kiistää tietenkin ja haukkuuu minua etyä minä estän tapaamiset!! Enkä oo halunnut paljastaan hänen oksettavaa käytöstään muille, tyttären vuoksi. 

Muistakaa aina, että siihen on aina syy jos lapset eivät halua tavata vanhempaansa. Etenkin jotkut naiset ovat uskoneet  äijän puheitä ja pitävät minua hirviönä , vaikka tuo on se syy.  Äijä muutenkin kohteli tytärtään huonosti, oli ilkeä ja vihamielinen kun olin iltavuoroissa töissä. Kun opetti häntä autolla ajamaan,  äijä huusi hänelle virheistä . Lisäksi hän vaan  selaili ( ilmeisesti niitä selsiviestejä) puhelintaan ajon aikana eikä kiinnittänyt huomioita tyttären ajamiseen. 

Kun muutettiin pois niin jonkin ajan kuluttua maksoin omasta pussista yksin autokoulun tyttärelle. Äijä ei suostunut maksamaan siitä yhtään senttiä.