Sairain asia jonka olette kumppanistanne saaneet selville?
Sairain asia jonka olette kumppanistanne saaneet selville?
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikin puolin kunnollisena esiintynyt ”kiltti mies” jäi kiinni lapon katselusta. Olin tuolloin viimeisilläni raskaana, mutta ilmeisesti järkytyksen myötävaikutuksesta sain hyvin pian keskenmenon. Otin eron. Suruprosessi on ollut vaikea, kun lapsi oli toivottu, mutta mies ei sitä olisi ansainnut. Tuntui kuin olisin menettänyt lapsen ja miehen (siis sen joksi häntä luulin) samalla kertaa.
Anteeksi, mutta millä viikoilla olit raskaana, jos olit viimeisilläsi ja puhut kuitenkin keskenmenosta? Synnytit siis kuolleen lapsen, koska miehesi oli kiinnostunut pikkutytöistä?
En jaksa millään uskoa tätä tarinaa.
Niin, kohtukuolemaksihan sitä suomeksi kutsutaan. Raskaus oli sujunut moitteettomasti siihen asti, mutta tapahtui ns. keskeytynyt keskenmeno, eli rutiini ultrassa huomattiin lapsen kuolleen sisälle ja synnytys piti käynnistää lääkkeillä. Lääkärit eivät löytäneet mitään selitystä miksi lapsi kuoli. Siksi sanoin että ilmeisesti järkytyksen myötävaikutuksesta. Ihan tutkittu juttu ettei kova stressi ole hyväksi odottavalle.
Saa uskoa tai olla uskomatta. Vain minä ja hän tiedämme.
Ajoi kaverin kanssa tahalteen mopoautolla oravan päältä.
Mies oli käynyt huoramatkalla Amsterdamissa ennen kuin tapasimme. Tästä riideltiin alkuaikoina useasti. En vaan voi käsittää miten joku ei tajua että suurin osa prostituoiduista tekee sitä pakosta eikä omasta halusta. Tarina "opiskelijatytöstä joka tarvii vähän rahaa" ei useimmiten pidä paikkaansa - etenkään missään Amsterdamissa. Huoh... No... En jättänyt sen takia ja yhdessä ollaan mutta kyllä puistattaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole koskaan masturboinut. Voit varmaan arvata millaista seksielämämme on.
Ei minkäänlaista, onko aseksuaali.
Minua hämmentää tämä, että masturboimattomuus on teistä niin outoa. Olen nainen 30v, en masturboi, mutta en ole aseksuaali enkä homo.
Mun 40v mies ei masturboi. Seksiä meillä on lähes aina kun tavataan, mutta hän on ollut vuosiakin ilman mitään äksöniä edellisessä suhteessa eikä silti masturboinut. En tajua miten on pystynyt.. Seksi sujuu oikein hyvin ja mies on mahtava sängyssä, eli ei vaikuta ainakaan meillä siihen mitenkään, vaikka ei itse itseään hoitelekaan ikinä :)
Vierailija kirjoitti:
Oli tehnyt meille salaattiannokset mutta mun annokseen oli runkuttanu siemennesteensä kastikkeen sekaan. Tuli ilmi, kun kysyi naama virneessä ruokailun jälkeen, että oliko pikantti sivumaku salaatissa. Luulin sitä ensin sairaaksi pilaksi, mutta pervo oli sen vielä ottanut videolle. Sanomattakin selvää, että siihen loppui suhde. Vielä kehtasi kysyä että otathan sä suihin muutenkin.
Toivottavasti löytää kumppanin jolla on huumorintajua
Yrittänyt tappaa. Eli paljastui väkivaltaiseksi tyypiksi, joka nauttii satuttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ex, ei kieltänyt työpaikallaan olevaa naista ahdistelemasta. Siis joku nainen puristeli miehen persettä ja kuiski korvaan kuinka haluaa miestä. Ja kun kertoi minulle, hän itse suuttui kun sanoin, että kiellä sitä naista. Ei hän toisen tekemistä voi kieltää. Wtf.
Jos mulla olis tuollainen työkaveri ja edes vähän viehättävä sellainen, niin en todellakaan kieltäisi - enkä kyllä kertoisia kotonakaan :D
M36
Vesimies84 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tykkää insestistä
Mitä veetua?!
Tuollaisen pitää mennä pikimmiten
psykiatriseen hoitoon!
Pitäisikö mielestäsi homoseksuaalienkin mennä psykiatriseen hoitoon?
On sitä mieltä, että maailmaan saataisiin rauha tuhoamalla eräs kansakunta.
Minun ex-mieheni kertoi, kuinka hän nautti kun kävi toisen naisensa kanssa panemassa ja kotiin tultuaan työnsi kuvottavan elimensä suuhuni. Ja tätä oli kuulema tapahtunut monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin että miesystäväni käyttää erektiolääkkeitä.
Hän on vasta 35v,en tiedä mitä ajatella tästä.
Ylipaino on suurin syy erektiohäiriöihin.
Joten pitäkäähän naiset painoindeksinne kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin että miesystäväni käyttää erektiolääkkeitä.
Hän on vasta 35v,en tiedä mitä ajatella tästä.Ylipaino on suurin syy erektiohäiriöihin.
Joten pitäkäähän naiset painoindeksinne kurissa.
Tosiaan MIEHEN OMA YLIPAINO tutkitusti vähentää erektiota.
että hän oli käyttäny kannabista ja toi sitä myös yhteiseen kotiimme hätävaraksi (jos tulee paha olo. Löysin purkin tosin asuttuamme 2 vuotta yhdessä!
Että sillä on ollut kaksi kertaa sukupuolitauti. Ennen meidän suhdetta siis.
Kiitosksi kirjoitti:
On harrastanut seksiä pojan kanssa suhteemme loppu vaiheilla, kun olimme vielä yhdessä.
Sama meillä! Paneskeli työmatkoilla nuoria miehiä. Ihmettelin kun kotona ei seksi kelvannut niin kuin ennen kelpasi varmasti reissun jälkeen. Sitten kuulin hänen työkaverilta joka oli nähnyt kun hotellihuoneesta lähti nuori poika. En olisi ikinä uskonut hänestä.
Avioitui kuulemma kanssani koska oli niin vahva perheenperustamisvietti ja olin sopivaa isäainesta. Nyt on kuulemma psykoosi jo hellittänyt ja haluaa jatkaa ihan platoonisesti niin että leikitään edelleen perhettä mutta mitään hellyyttä ei sallita. Kun se kemia puuttuu...
Oli seurustellut reippaasti ylu 20 vuotiaana 14-v tytön kanssa. Oli kuulemma ollut hänen luonaan yötäkin ja oli aamupalapöydässä äidin ja isin kanssa ollut vähän jäätävä tunnelma
Mieheni elämän rakkaus oli meidän häissä miehen bestman. En sitä silloin tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaikin puolin kunnollisena esiintynyt ”kiltti mies” jäi kiinni lapon katselusta. Olin tuolloin viimeisilläni raskaana, mutta ilmeisesti järkytyksen myötävaikutuksesta sain hyvin pian keskenmenon. Otin eron. Suruprosessi on ollut vaikea, kun lapsi oli toivottu, mutta mies ei sitä olisi ansainnut. Tuntui kuin olisin menettänyt lapsen ja miehen (siis sen joksi häntä luulin) samalla kertaa.
Tää on provo. Ei viimeisillään raskaana oleva saa enää keskenmenoa, se tapahtuu ennen viikon 22. loppua. Sen jälkeen kyseessä on kohtukuolema tai ennen aikainen synnytys.
Tietysti otan osaa jos lapsi on oikeasti menetetty, mutta silloin varmaan tietäisi oikeat termit.
Yllättävän moni mies on joskus käyttänyt näitä. Oma mies selitti sen niin, että suhteen alussa / sinkkuna jännitti sen verran, että lääkkeet toivat varmemman olon. Pitkässä suhteessa lääkkeitä ei ole enää tarvittu. Uskokaa tai älkää, ei kaikki miehet ole mitään panokoneita, joilla seisoo heti alastoman naisen nähtyään. Ole siis ihan huoleti.