mä oon ihan varma jo mä kiiirjottaisin kirjan siitä tulisi topseller.
Kommentit (27)
Kunhan kirjoitat avustajan kanssa, saa muuten kustantaja ikuisen migreenin.
Minä en ole ihan varma. Mutta siitä olen varma, että lopettamalla höpöheinän pössyttelyn et nojaisi noin kauan näppäimistöön.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ihan varma. Mutta siitä olen varma, että lopettamalla höpöheinän pössyttelyn et nojaisi noin kauan näppäimistöön.
Käsi raaamatulla en oo vetäny. Eläämä humallluttaa.
Vois joutua kustannustoimittaja tekemään pitkää päivää.
Ihania noi sun kirjoitukset ja läpät! Sun pitäis kirjottaa kirja.
A.Kivi kirjoitti:
Meidän pikku kirjailija! :D
Mä on toon yhen kirjan lukenuu. Häänhän jakoii maaailmankatsomuukseen 7 erii silmiiin.
https://isotropic.org/papers/chicken.pdf tämäkin on parempi, kuin sinun (tai yhenkään julkkiksen, mitä on puskenu viimeaikoina ihan liikaa..) kirjoittama kirja
Suomessa vaan harva myy yli 2000kpl, ja kirjailija saa noin 6e käteen tommosesta 35e kovakantisesta kirjasta. 10e pokkarista just ja just 1e. Mutta niinhän ne kirjat kirjoitetaan jos samalla saa jotain stipendiä a 40.000e/v samalla ja pääsee elämään taiteilija asuntoon suomenlinnaan 100e/kk vuokralla.
Ei se kirjojen kirjittaminen muuten kannattaisi suomeksi suomessa.
ja sitten vares, mutta se on ihan eri tarina, niitä kirjoja luetaan ja ovat suurimmassa ossassa maata ainoa kirjatyyppi joka myy muuten kuin säälittävästi.
He tapasivat ja rakastuivat. Perheet vastustavat. Mitäs sanotte :D
Vierailija kirjoitti:
https://isotropic.org/papers/chicken.pdf tämäkin on parempi, kuin sinun (tai yhenkään julkkiksen, mitä on puskenu viimeaikoina ihan liikaa..) kirjoittama kirja
Mikä sullla teki vaikutuksen? Mä en oo lukenuu kana aiiheena vai? Samaaanaikaaan kestetttävä kotkotusta ja samaaanaikaaan jotain hyötyä?
Vierailija kirjoitti:
He tapasivat ja rakastuivat. Perheet vastustavat. Mitäs sanotte :D
Varma pestsellelleri
Vierailija kirjoitti:
Suomessa vaan harva myy yli 2000kpl, ja kirjailija saa noin 6e käteen tommosesta 35e kovakantisesta kirjasta. 10e pokkarista just ja just 1e. Mutta niinhän ne kirjat kirjoitetaan jos samalla saa jotain stipendiä a 40.000e/v samalla ja pääsee elämään taiteilija asuntoon suomenlinnaan 100e/kk vuokralla.
Ei se kirjojen kirjittaminen muuten kannattaisi suomeksi suomessa.ja sitten vares, mutta se on ihan eri tarina, niitä kirjoja luetaan ja ovat suurimmassa ossassa maata ainoa kirjatyyppi joka myy muuten kuin säälittävästi.
Miehiillä on erilaiinen lukutottumus kuiin naisillla etttä sotakirjalllisuus ja ihmineen toiminnallisena jäsenenäää uppoooo paremmmin miehiin. Naiiisilla taaas enemmän varmaaan etttä vellotaaan tunnontuskisssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sullla teki vaikutuksen? Mä en oo lukenuu kana aiiheena vai? Samaaanaikaaan kestetttävä kotkotusta ja samaaanaikaaan jotain hyötyä?
Olisko isot hinkit ja iso O!😉 + helpompi luonne kuin...
Olen miettinyt, kirjoitatko humalassa vai viallisella näppäimistöllä?
Vierailija kirjoitti:
A.Kivi kirjoitti:
Meidän pikku kirjailija! :D
Mä on toon yhen kirjan lukenuu. Häänhän jakoii maaailmankatsomuukseen 7 erii silmiiin.
Yksi kirja ei ihan riitä opiksi kirjailijalle. Pitäisi lukea monta kirjaa.
Mikä sairaus (tai mitkä) sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus (tai mitkä) sinulla on?
Tämä kiinnostaa minuakin.
Kirjoitat moneen ketjuun häiritsevästi: täällllaisellla tyyylillää
Mäkin ajattelin kirjoittaa bestsellerin mutta en mä sitten viitsinyt.
Se vooisi kertooo esim miehestä josta tuli tahtomatttaaan paha.