PS ohittaa keskustan ennen vaaleja, samalla Vihreät jäävät taakse.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9b15b164-15cc-40cd-b343-606ddc649…
Eli PS pysyy 3. suosituimpana puolueensa Suomessa. Millainen olisi SDP:n, Kokoomuksen sekä PS:n muodostama hallitus?
Kommentit (121)
Sama tilanne päällä. Minä ja maa hanm uuttajataustaiset ystäväni äänestetään ehdottomasti persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9b15b164-15cc-40cd-b343-606ddc649…
Eli PS pysyy 3. suosituimpana puolueensa Suomessa. Millainen olisi SDP:n, Kokoomuksen sekä PS:n muodostama hallitus?
SDP ei lähde Persujen kanssa hallitukseen.
Tulevan hallituksen kokoonpano riippuu täysin siitä voittaako vaalit SDP vai Kokoomus.
SDP:n voittaessa hallituksen muodostavat SDP, Vas. Vihreät tai SDP, Kepu, KD, RKP
Kokoomuksen voittaessa hallitukseen menevät Kok., Persut, Kepu(?), KD
Toi viimeinen vaihtoehto = painajainen
Juuri näin. Kun ajattelee mitä ihmisiä noista puolueista voi tulla ministeriksi tekisi mieli vetää itsensä hirteen.
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne päällä. Minä ja maa hanm uuttajataustaiset ystäväni äänestetään ehdottomasti persuja.
Irakilaistaustainen mieheni ja kaksoiskansalaisuuden saaneet täysi-ikäiset lapseni ovat houkuttelleet minuakin äänestämään perussuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan enää äänestäisi persupossuja?!
Miksi kukaan äänestäisi muita puolueita?
Vierailija kirjoitti:
Seuraava hallitus: Ssdp, vihreät, vasemmistoliitto ja keskusta.
Miksi keskusta suostuisi tuollaiseen hallitukseen ja vielä Vihreiden kanssa kun tietää, että Vihreät tekevät kaupunkilaisten politiikkaa? Jos kepu ei lähde mukaan, ei kannatus riitä ja voi lähteä Kokoomuksen ja PS:n kanssa hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irakilaistaustainen mieheni ja kaksoiskansalaisuuden saaneet täysi-ikäiset lapseni ovat houkuttelleet minuakin äänestämään perussuomalaisia.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi?
Galluppeihin ollaan valmistauduttu koko perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on naapurissa irakilaiskristittyjä, jotka lähti aikoinaan pakoon muslimien vainoja, ja äänestivät ainakin viime vaaleissa persuja. Nyt en oo jutellu, ketä äänestävät. Ei oo puhuttu vaaleista.
Vierailija kirjoitti:
Persujen käytös
Millaista on persujen käytös?
Aino Pennanen, vihreiden puolueesta osaa käyttäytyä. (kunnes pölliisi vie Aino-raukan).
Aino puolustaa tietynlaisia henkilöitä. Koska Aino haluu?
Aino on joka tapauksessa hyvä mainos vihreille. Emme koskaan häntä unohda, emme hänen älykkyyttään halua pimentoon.
Meidänkin perhe oli aikeissa äänestää Suomen Neuvostoliittoa ihailevat taistolaiset -puoluetta mutta nyt meni kyllä suunnitelmat uusiksi ja koko perheen äänet menevät persuille.
Nykyajan taistolaisilta ei paljon heru sympatiaa omaa kansaa kohtaan. Maailmalle kuitenkin suuri hali!
Vaalit on niin harvoin että on tärkeää jokaiselle puolueelle ja niiden kannattajille saada kivoja onnistumisen kokemuksia. Joko sitten gallupeissa tai sitten niissä vaaleissa. Tsemiä kaikille puolueille!
Suomi takaisin 2019! kirjoitti:
JYTKY! JYTKY! JYTKY! JYTKY!
Nyt jytkytetään: JYTKY, JY-JY-JY-JYTKY, JYYYYYTKKY! Noin. In your face viher.vasemmisto.
Vierailija kirjoitti:
Meidänkin perhe oli aikeissa äänestää Suomen Neuvostoliittoa ihailevat taistolaiset -puoluetta mutta nyt meni kyllä suunnitelmat uusiksi ja koko perheen äänet menevät persuille.
Aika jännä miten meilläkin on ihan sama tilanne päällä. Meillä muslimisukulaiset aikovat äänestää persuja ja itsekin taidan äänestää niitä Skdl-puolueen sijaan.
Näihin persuihin kyllä pätee sanonta joka vapaasti suomennettuna menee jotakuinki näin...
Huijaa minua kerran, se on sinun häpeäsi, huija kahdesti, niin se on minun häpeäni...
Hankala ymmärtää ihmistä joka toistuvasti äänestää persuja eikä opi. Miettikää nyt Putkosta ja Frykmannia... Tai vaikka nykyisiä sinisiä, jotka oli ns. Persujen parhaat voimat ja ainoat hallituskelpoiset edustjat...
Neuvostoliittoa ihailevia taistolaisia ja izlamisaatioita marssii eduskunnassa ja monet ovat piiloutuneet lymyilemään korkeiden paperipinojen taakse!
Hyvillä alueilla äänestetään ja huonoilla vähemmä. Eli sitten äänestämään kun on sen aika.
Onko Fryckman tai se kristitty irakilaiskenraali myös PS-ehdokkaana?
Minäkin aion äänestää persuja juotuani tämän lattekahvin. Tirsk.