Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukulainen tai ystävä kertoo sinulle heikkouksiaan. Miten suhtaudut?

Vierailija
21.02.2019 |

Kysymys otsikossa.

Muuttaako heikkouden paljastaminen henkilön "paikkaa" mielessäsi?

"Muistatko" asian myöhemmin, vaikka hyvinkin paljon myöhemmin?

(...Asia tuli mieleeni anopistani, joka muistutti äsken yhdestä hankalasta asiastani 30v takaa. En ole koko asiaa ajatellut ehkä 25 vuoteen. Miten jollakulla voi olla NOIN hyvä muisti, ja miksi? Jos joku olisi tässä suhteessa samaa sorttia, tai tuntee näitä "hyvämuistisia", kiitän vastauksista!)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia siis lakkasi olemasta ongelma hyvin pian, kun olin sattunut siitä tuoreelle anopille puhumaan. Esim. mies ei ole muistanut eikä muistuttanut. Arvion anopin väärin, koska vieläkin saan kuulla asioista, jotka ovat niin menneen talven lumia!

Ap

Vierailija
2/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei tunne tällaista henkilöä, olisin kiinnostunut, millaisen reaktion teissä saa aikaan jos jossain saunanlauteilla joku sukulainen tai työkaveri paljastaa heikon kohtansa? 

Av-palstan termeillä: laskeeko markkina-arvo? Enkä tarkoita nyt mitään alfanaaras-tyyppistä "tasoa". Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kertoo mulle heikkouksistaan, niin pidän sitä lähinnä positiivisena asiana, että se on luottanut muhun niin paljon että uskaltaa kertoa. En koskaan käytä toisen heikkouksia aseena sitä toista vastaan.

Vierailija
4/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun heikko kohta on kantapää.

Vierailija
5/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kertoo mulle heikkouksistaan, niin pidän sitä lähinnä positiivisena asiana, että se on luottanut muhun niin paljon että uskaltaa kertoa. En koskaan käytä toisen heikkouksia aseena sitä toista vastaan.

Ja ylipäätään itse olen sellainen ihminen että tykkään kuunnella muiden murheita ja yrittää neuvoa/lohduttaa niissä, en tosiaankaan pidä negatiivisena asiana.

Vierailija
6/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ylipäätään itse olen sellainen ihminen että tykkään kuunnella muiden murheita ja yrittää neuvoa/lohduttaa niissä, en tosiaankaan pidä negatiivisena asiana.

Itse olen näin tottunut ajattelemaan, minustakin luottamus pelaa, jos kumpikin kertoo vuoroin hyviä ja huonoja puoliaan, ja antaa tutustua itseensä. Kuulostat sellaiselta ihmiseltä, jollaisia valtaosa kumminkin on. 

Ap

Vierailija
7/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se joka käyttää, heikoilla? En nimittäin edes muista ihmisistä niin pikkuriikkisiä yksityiskohtia kuin anoppini. Ap

Vierailija
8/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sekava aloitus.

Vierailija
9/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa sekava aloitus.

Kaikki eivät ymmärrä kaikkien aloituksia. 

Vierailija
10/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kiusaaja, kerrot sen kaikille ja teet ystäväsi elämästä helvetin. Näin suurin osa ihmisistä toimii.

Vierailija
11/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein pysynyt kärryillä.

Oletko ajatellut mitään terapiaa, jossa voisit käsitellä noita asioitasi?

Vierailija
12/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kiusaaja, kerrot sen kaikille ja teet ystäväsi elämästä helvetin. Näin suurin osa ihmisistä toimii.

En usko hetkeäkään, että suurin osa. Normaaleja ihmisiä eli perusluotettavia on enemmistö. Vain jokin hirveä alakynnessä olon tunne, masennus tai muu negatiivinen tunne saa ylipäänsä kiusaamaan.  Tai joku häiriö, mt-saralla. 

Vierailija
13/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen paljastaa käytöksellään, että hänen heikkoutensa on toisista juoruilu, niin päätän tuttavuutemme.

Vierailija
14/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen paljastaa käytöksellään, että hänen heikkoutensa on toisista juoruilu, niin päätän tuttavuutemme.

Loistava kiteytys!

Vierailija
15/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Ihan järjetön ajatuskin että niin tekisin.

Vierailija
16/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, keskusteletko useinkin yksiksesi? Luulen, että sinun heikkoutesi on nimenomaan se, että kuulet ääniä ja keksit mielikuvituskavereita.

Vierailija
17/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, keskusteletko useinkin yksiksesi? Luulen, että sinun heikkoutesi on nimenomaan se, että kuulet ääniä ja keksit mielikuvituskavereita.

Tämä kommentti tuli väärään ketjuun?