Sain tänään työpaikalla epäsuoran tappouhkauksen kun kerroin käyneeni Santahaminan muistomerkillä!
Eräs sukulainen on haudattu sinne ja kävin yhdessä vaiheessa ihan uteliaisuuttani katsomassa paikkaa. Tästä satuin mainitsemaan kun joku otti muutenkin aiheen puheeksi. Toinen kolleega sanoi minulle suoralta kädeltä ettei täällä vihervassareita ole ennenkään ollut, ja että siinä haudassa on vielä tilaa.
Kommentit (5)
Jos ei työpaikassa yhtään vihervassaria ole, niin se on sitten persun taksifirma. Kaikissa menestyvissä liikeyrityksissä on nimittäin pakko olla myös älykköjä ja koulutettuja.
Jos tuo olisi totta, niin olisit voinut ilmoittaa hänestä pomolle tai ylemmälle taholle. Mikäli viestejä alkaa tulemaa/käytös muuttumaan uhkaavaksi voit tehdä rikosilmoituksen. Epäilen kuitenkin provoa siihen nähden, koska jätit asian siihen.
Ja mä kun kävelin yks päivä Marskin ratsastajapatsaan ohi ja satuin vähän vilkasee, niin heti tuli joku punikki uhoamaan että olen lahtari ja se kohta vetää mut narun jatkoks roikkumaan siitä etukaviosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo olisi totta, niin olisit voinut ilmoittaa hänestä pomolle tai ylemmälle taholle. Mikäli viestejä alkaa tulemaa/käytös muuttumaan uhkaavaksi voit tehdä rikosilmoituksen. Epäilen kuitenkin provoa siihen nähden, koska jätit asian siihen.
AP ei sanonut jättäneensä asian siihen. Hän ei sanonut mitään siitä miten lähti viemään sitä eteenpäin.
No just joo, hyvä provo (not!).