Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallan olla oma itseni vaikka tyylini ei olekkaan "erikoinen", silti kukaan ei koskaan sano mulle "ihanaa kun uskallat olla oma itsesi"

Vierailija
21.02.2019 |

Olen nuori nainen, en meikkaa ja käytän tavallisia vaatteita, en pidä väreistä tai räväkästä tyylistä. Kaiken lisäksi olen vielä heterokin. Olen 100% oma itseni, mutta kukaan ei koskaan toitota siitä mulle:D

Sen sijaan jos vetäisin tukan pinkiksi tai ilmoittaisin etten ole hetero niin näitä kommentteja satelisi.

Miksi? :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Sanoppa se.

Vierailija
2/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysypä niiltä ihmisiltä, joiden kanssa olet tekemisissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan kommentoi noin kenellekään, oli millanen friikki tahansa, saati sitten tavis.

Vierailija
4/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska "ihanaa kun uskallat olla oma itsesi" on kohteliaampi tapa sanoa "HYI HELVETTI MITÄ SÄ OOT MENNY TEKEEN SUN TUKALLES?!?"

Vierailija
5/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ”ihanaa kun uskallat...” ei todellakaan ole kohteliaisuus. Se on naisten tapa sanoa että en tykkää yhtään enkä itse ikinä tekisi noin.

Vierailija
6/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaikka siksi, että siinä toisessa tyylissä on juurikin paheksumisen leima, ja olet erottuva ja kritiikin alainen.. Tavis taas sulautuu massaan ja on kuin muut. 

Vierailija
7/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavallisuuteen tarvitse mitään uskallusta.

Vierailija
8/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes koe tarvitsevani niitä kommentteja vaikka niitä tuli paljon varsinkin nuorempana. Sen jälkeen ne alko jopa ärsyttää koska ei mulla oo vaihtoehtoo olla mitään muuta kuin tälläinen. En osais. Näytän vaan siltä mikä itselleni on luontevinta

Vierailija
9/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tavallisuuteen tarvitse mitään uskallusta.

Mistä tuota varmaksi tietää on tuntunut joskus siltä että tavikset ne vasta harvinaisia ovat.

Vierailija
10/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaminen vaatii rohkeutta. Jos on oma itsensä tavallisena, niin sekin on erittäin hieno asia, mutta vaatiiko se rohkeutta? Heterouttasi mitenkään vähättelemättä: tuskin suuntautumisesi paljastaminen kovin paljon jännitti?

Vierailija
11/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät kaiketi tiedä, oletko oma itsesi vai piilotteletko jotain ja yrität sulautua massaan.

Vierailija
12/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että olet oma itsesi, mutta ei massaan sulautuminen vaadi uskallusta.

Vierailija
13/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska toisin kuin kuvitellaan, ihmisiä noin keskimäärin ei kiinnosta toiset ihmiset niin paljon.

Vierailija
14/14 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tylsä ja harmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä