Uskallan olla oma itseni vaikka tyylini ei olekkaan "erikoinen", silti kukaan ei koskaan sano mulle "ihanaa kun uskallat olla oma itsesi"
Olen nuori nainen, en meikkaa ja käytän tavallisia vaatteita, en pidä väreistä tai räväkästä tyylistä. Kaiken lisäksi olen vielä heterokin. Olen 100% oma itseni, mutta kukaan ei koskaan toitota siitä mulle:D
Sen sijaan jos vetäisin tukan pinkiksi tai ilmoittaisin etten ole hetero niin näitä kommentteja satelisi.
Miksi? :D
Kommentit (14)
No kysypä niiltä ihmisiltä, joiden kanssa olet tekemisissä.
Mä en ainakaan kommentoi noin kenellekään, oli millanen friikki tahansa, saati sitten tavis.
Koska "ihanaa kun uskallat olla oma itsesi" on kohteliaampi tapa sanoa "HYI HELVETTI MITÄ SÄ OOT MENNY TEKEEN SUN TUKALLES?!?"
Joo, ”ihanaa kun uskallat...” ei todellakaan ole kohteliaisuus. Se on naisten tapa sanoa että en tykkää yhtään enkä itse ikinä tekisi noin.
Ihan vaikka siksi, että siinä toisessa tyylissä on juurikin paheksumisen leima, ja olet erottuva ja kritiikin alainen.. Tavis taas sulautuu massaan ja on kuin muut.
Ei tavallisuuteen tarvitse mitään uskallusta.
Minä en edes koe tarvitsevani niitä kommentteja vaikka niitä tuli paljon varsinkin nuorempana. Sen jälkeen ne alko jopa ärsyttää koska ei mulla oo vaihtoehtoo olla mitään muuta kuin tälläinen. En osais. Näytän vaan siltä mikä itselleni on luontevinta
Vierailija kirjoitti:
Ei tavallisuuteen tarvitse mitään uskallusta.
Mistä tuota varmaksi tietää on tuntunut joskus siltä että tavikset ne vasta harvinaisia ovat.
Uskaltaminen vaatii rohkeutta. Jos on oma itsensä tavallisena, niin sekin on erittäin hieno asia, mutta vaatiiko se rohkeutta? Heterouttasi mitenkään vähättelemättä: tuskin suuntautumisesi paljastaminen kovin paljon jännitti?
Ihmiset eivät kaiketi tiedä, oletko oma itsesi vai piilotteletko jotain ja yrität sulautua massaan.
Ihanaa, että olet oma itsesi, mutta ei massaan sulautuminen vaadi uskallusta.
Koska toisin kuin kuvitellaan, ihmisiä noin keskimäärin ei kiinnosta toiset ihmiset niin paljon.
Jaa-a. Sanoppa se.