Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johdon assistentit - palkka ja työnkuvanne?

Vierailija
21.02.2019 |

Mitäpä teette töissä ja millaisella palkalla? :)
Onko liukumaa, etätyömahdollisuutta? Suuri, pieni firma?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosia johdon assistenttina isoissa kansainvälisissä yrityksissä. Palkka 3500€, keskivertoa saman  yrityksen vastaavissa tehtävissä. Työkokemusta yli 30v

Ihan perushommiin on kuulunut esimiehen sähköpostin purkaminen ja järjestely: osan hän hoitaa itse, osaan hankin/teen materiaalin valmiiksi ja osan siirrän itselleni tehtäväksi. Raporttien materiaalit kerään hänelle valmiiksi ja teen pp presentaatiot palavereihin. Tarkistan mahdolliset sopimustekstit ja pyydän hänen kommentit ja allekirjoitukset ennen kuin lähetän eteenpäin. Olen yhteydessä kansainvälisiin päämiehiin/asiakkaisiin ja sovin tapaamiset ja niiden aiheet vastapuolen assarin kanssa - käytännössä mikään matka tai palaveri ei toteudu ellemme me niitä tee. Myös matkavaraukset ja minuuttiaikataulut teen valmiiksi ja seuraan matkan aikana niiden toteutumista/muutoksia. Jos matka on esim Australiaan olen passissa 24/7 aikaeron vuoksi. Jos on isompi konferenssi tms tapahtuma sen kaikki järjestelyt - matkat, aikataulut, tapaamiset, illalliset, lounaat, puhujat - you name it!

Käytännössä siis iso  osa hänen töitään tulee minulle

Omia töitä sitten esimiehen ja tiimin välillä toimiminen - kaikki kehityskeskusteluihin ja palkkaneuvotteluihin liittyvät tehtävät, esimiehen matkalaskut,  yrityksen sisäiset prosessit yms.

Tuossa nyt muutama perushomma, päivän mittaan saattaa vaihdella paljonkin. 

Liukuma ihan normaali 7-9 ja 15-17 mutta todellisuudessa menee sen mukaan miten esimies on paikalla. Jos hän on reissussa pidän etäpäiviä, muulloin en voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla