Miksi HITOSSA nuo lehtimyyjät eivät voi kertasanomisella uskoa,
etten halua sitä lehteä!!! Miksi pitää vielä ainakin 12 kertaa tyrkyttää lehteä, jos olen jo kerran (tai useammankin) sanomut, etten tilaa sitä! Kovin törkeästi en viitsisi niille sanoa, kun työtäänhän hekin vain tekevät...
Miten sinä karkoitat lehtimyyjät? Anna vinkkisi!
Kommentit (14)
sanon " Ei kiitos tällä kertaa" ja lopetan puhelun. Kohteliasta mutta tehokasta.
Ei kiitos tällä kertaa tarkoittaa että ensi kerralla voit sanoa kyllä. Ne soittaa uudestaan :)
Vierailija:
sanon " Ei kiitos tällä kertaa" ja lopetan puhelun. Kohteliasta mutta tehokasta.
sanoo että entisetki lehdet on kaikki maksamatta
miten ihmisillä ei ole mitään käytöstapoja puhelimessa kun heille tarjotaan lehtiä. Ethän sinä voi ruveta kaupassakaan myyjälle vittuilemaan jos tarjoaa jostain ja sinä hauat vain katsella???
Lehtimyyjillä on myös pomot ja tulosta on tultava. (provisio palkka). Jos oikeasti EI halua että lehtiä tarjotaan niin siihen puhelimeen voi hommata suoramarkkinointi kiellon jolloin lehtimyyjät eivät soita. tai jos erehdyksessä soittavat niin se kyllä sen jälkeen korjataan ja poistetaan ne tiedot sieltä asiakasrekisteristä.
Tosiasia kuitenkin on että puhelimitse tilatut lehdet ovat 99% halvempia kuin esim. kupongilla tilatut.
Ja me teemme työtämme siinä missä muutkin, ohjeet soittamiseen ovat tarkat ja niitä lehtiä todella on TARJOTTAVA useaan kertaan tai potkut tulee. Pomot huohottaa niskaan ja esim työehto sopimusta ei ole ollenkaan. Meillä on myyntipuhe mikä on vedettävä sanasta sanaan. Improvisoida EI SAA!!!!
Minun on ainakin tehtävä sitä työtä mitä satun saamaan oli se sitten puhelinmyyntiä tai ihan jotain muuta.
terveisin puhelinmyyjä & yh äiti....
mistä sitä nyt soitettiinkaan ja onko asia kenties tärkeäkin.
että lähes aina on halvempia puhelimitse kuin kupongilla.
On muuten ihan tottakin, asutaan ihan kirjaston vieressä.
Aiemmin, kun opiskelin, sanoin, että ei ole rahaa edes ruokaan kunnolla.
Mutta tuo on muuten ihan totta, vaikka kuin kohteliaasti yritän sanoa ei kiitos niin silti vaan jatketaan. Joskus on vaikea olla kohtelias.
vaan kännykässä näkyy ihan kännykkä nro. >:(
Voi olla vaikka kuinkakin tärkeää asiaa.
ole iso vaiva sanoa: ei kiitos, en tilaa. Enemmän minua häiritsisi se jos en vastaisi ja sitten puhelin soisi jatkuvalla syötöllä vähemmän rentouttavana taustaäänenä, helpommalla pääsee kun vastaa ja tiukasti kieltäytyy
Kai olen onnistunut karkottamaan myyjät, olen siis " toivoton tapaus" .
Olen aivan totuudenmukaisesti kertonut, että mies on Sanoma Magazinesilla duunissa ja saa niiden lehdet työkappaleina (=ilmaiseksi), joten ei yksinkertaisesti ole aikaa/tarvetta niiden lisäksi tilailla yhtään mitään.
Koska ne lehdet ovat yleensä aina tarjouslehtiä mitä puhelimitse kaupataan.... Tilasin eilen puhelinmyyjältä kodinkuvalehden hintaan 44¿ vuosi. olen tilannut joskus aiemminkin ja maksoin silloin muistaakseni lähes sata euroa vuosikerrasta..... Eli kyllä se halvemmaksi tulee tilata se vauva puhelinmyyjältä kuin kipittää joka kuu lähikaupan lehtipisteestä se ostamaan.
kertoi mistä soittaa, sanoin : sama mikä asiasi on niin ei kiinnosta. Hetken hiljaisuus, nieleskeli kai kiukkuaan ja toivotti hyvää päivänjatkoa. Minä toivotin myös.