Tinder, miehet ja naiset 40-50v
Miehet, olkaa aktiivisia 40-50v naisten kanssa tinderissä! Itse ole tykkäillyt tosi monesta miehestä, eikä yhtään matchia moneen päivään. Olen ihan hyvännäköinen, joten iskekää kiinni! Mulle kelpais yhden illan seurakin vallan mainiosti... Tän ikäiset naiset osaa nauttia seksistä ja haluaa sitä.
Kommentit (26)
Edelleen odotan matchia, jäsenyys loppuu tulevana viikonloppuna. Nyt kaikki ihanat ja ystävälliset miehet!!
AP
No tässä just pohdin että miksi noi treffi jutut ei oikein toimi, kun jotenkin tuntuu että Facebook ryhmistäkin tulee helpommin juttuseuraa.
Ei ehkä Tinder, mutta seksitreffipalstat kyllä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen odotan matchia, jäsenyys loppuu tulevana viikonloppuna. Nyt kaikki ihanat ja ystävälliset miehet!!
AP
No sulla ainakin on joulupukin kuva profiilissa. Mistä näitä ääliöitä oikein riittääkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No sulla ainakin on joulupukin kuva profiilissa. Mistä näitä ääliöitä oikein riittääkään...
No voi hyvää päivää, mistä näitä ääliöitä sikiää.
Pakko kait se on uskoa, että kaikille miehille on tinderissä tarjolla aina se huomattavasti nuorempi nainen, mun yrittäminen siellä loppuu tänään.
Ei ole Tinder-profiilia, mutta Suomi24:ssa on treffiprofiili ja sähköposti nimimerkillä "janitor"