Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder, miehet ja naiset 40-50v

Vierailija
20.02.2019 |

Miehet, olkaa aktiivisia 40-50v naisten kanssa tinderissä! Itse ole tykkäillyt tosi monesta miehestä, eikä yhtään matchia moneen päivään. Olen ihan hyvännäköinen, joten iskekää kiinni! Mulle kelpais yhden illan seurakin vallan mainiosti... Tän ikäiset naiset osaa nauttia seksistä ja haluaa sitä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder miehet on tosi pinnallisia. Hyi. Suurin osa vain seksin perässä. Yök. Leikilläni kirjauduin ja järkytyin. Sain kyllä 1000 tykkäystä viikossa (ei siis matchia vaan tykkäyksiä. Ostin sovelluksen jolla näkee). Eli näin 44 v on kyllä vientiä, mutta millaista? Ei kiinnosta.

Vierailija
2/26 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet etsivät aina itseään nuorempia. Tosin parikymppisille kelpaa vanhemmatkin naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/26 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta..

Tequilaa napaan..

Vierailija
4/26 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, olkaa aktiivisia 40-50v naisten kanssa tinderissä! Itse ole tykkäillyt tosi monesta miehestä, eikä yhtään matchia moneen päivään. Olen ihan hyvännäköinen, joten iskekää kiinni! Mulle kelpais yhden illan seurakin vallan mainiosti... Tän ikäiset naiset osaa nauttia seksistä ja haluaa sitä.

kyllä täällä on tykkääviä miehiäkin jotka laittaa paljonkin tykkäyksiä tinderiin mutta sama juttu toisin päin eli naisten tykkäykset jää tulematta joten no match.rohkeesti voi myös naiset laittaa tykkäyksiä jotta saadaan matcheja ja päästään tutustumaan.ei sielläkään ole niin että sinä vain olet(ei kyse ap:sta vaan yleisesti) tervejärkinen ja muut hörhöjä tai sekopäitä.aika pitkä matka kun on vielä matchauksesta alttarillekin niin tutustumisen luulisi olevan ok ja pääsääntöisesti turvallistakin.

5/26 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tätäpäivää ja pinnallista kun kaikki tykkää ulkonäöllisesti siitä pienestä 10% mistä kaikki muutkin, ja muut jää ulkopuolelle ja ihmetellään kun ei saa matcheja suuntaan sun toiseen.

Vierailija
6/26 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 50V miehenä löysin tinderistä tosi ihanan naisen muutamassa viikossa ja olen tosi onnellinen, että tommonen sovellus on olemassa! Eikä todellakaan seksi ollut hakusessa, mutta sitäkin sitten löytyi ja millaista! mutta tosi paljon kaikkea muutakin ihanaa ja luulempa, että mommat ollaan tosi onnellisia. Ja tietysti  on jo poistuttu tinderistä.

Mä kyllä suosittelen!

Hyvä realistinen kuva, hyvä teksti ja positiivinen elämänasenne, niin ehkä se on siinä se onnistumisen avain.

Rohkeasti vaan miehet! Kehittäkää vähän itseänne ja olkaa positiivisia.  Negatiivisuudella ette naista saa! Se on varma.

Vierailija
7/26 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 50V miehenä löysin tinderistä tosi ihanan naisen muutamassa viikossa ja olen tosi onnellinen, että tommonen sovellus on olemassa! Eikä todellakaan seksi ollut hakusessa, mutta sitäkin sitten löytyi ja millaista! mutta tosi paljon kaikkea muutakin ihanaa ja luulempa, että mommat ollaan tosi onnellisia. Ja tietysti  on jo poistuttu tinderistä.

Mä kyllä suosittelen!

Hyvä realistinen kuva, hyvä teksti ja positiivinen elämänasenne, niin ehkä se on siinä se onnistumisen avain.

Rohkeasti vaan miehet! Kehittäkää vähän itseänne ja olkaa positiivisia.  Negatiivisuudella ette naista saa! Se on varma.

Saitko 40+ naisen? Onko ne sängyssä kiihkeitä? Mulla on 30+ nainen ja sen tylsempää sänkyseuraa saa hakee. Ei sitä kiinosta mikään. Onko teillä leluja mukana vai millasta seksiä on? Ja sori et menee ohi aiheen, mut mietin tässäeroa..

Vierailija
8/26 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder miehet on tosi pinnallisia. Hyi. Suurin osa vain seksin perässä. Yök. Leikilläni kirjauduin ja järkytyin. Sain kyllä 1000 tykkäystä viikossa (ei siis matchia vaan tykkäyksiä. Ostin sovelluksen jolla näkee). Eli näin 44 v on kyllä vientiä, mutta millaista? Ei kiinnosta.

Eiköhän siellä ole ihan tavallisiakin miehiä, ei vaan osunut kohdallesi. Mitäs menit sinne leikkimään.

Vierailija
9/26 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen 40+ nainen ei tinderissä kyllä juttuseuraa saa. 

Vierailija
10/26 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ihmiset ulos kodeistanne etsimään seuranne. Tinderit sun muut ovat saatanasta.

Vierailija
11/26 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää ihmiset ulos kodeistanne etsimään seuranne. Tinderit sun muut ovat saatanasta.

Menisin mieluusti, mutta täällä pikkupaikkakunnalla on vaan yksi baari, kunnon räkälä. Saishan sieltä seuraa satavarmasti. Alkoholisteja ja narkkareita. Sillointällöin käyn muualla kattelemassa tarjontaa.

Lenkillä, kirjastossa, kaupassa... on aina ne samat naamat.

Vierailija
12/26 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen 40+ nainen ei tinderissä kyllä juttuseuraa saa. 

En ihmettele. Olin siellä itsekin. Puolella naisista on 10-20 vuotta sitten otetut kuvat. Ja 10-20kg sitten. Tarjoavat siis muuta kuin ovat. Onneksi tupakoitsijoilla on jossain kuvassa kääryle kädessä niin osasin välttää. Sitten on paljon niitä en-etsi-seksiä naisia. Kuka sellaista haluaa, ei kukaan! Loppujen kanssa tuli juteltua ja niistäkin karsiutui ylimieliset kelpaan-kaikille naiset aika nopeasti. tästä yhteen laskien noin 50 osumasta tapasin 5. Yhden kanssa nyt toista vuotta yhdessä. Ollaan just alle 50v.

Vierailija
13/26 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tinderikuvat (jos nyt saa yleistää)

- paljon kuvia esim. koirista, kuka niistä sitten etsii seuraa, en halua edes tietää

- kuvia hirvistä, jotka on sitten ihan itse kaadettu

-örvellyskuvia, kännikuva, tupakka suussa - banaaninkuoret päässä -kuvia

- kuvia moottoripyöristä, veneistä autoista. Kuka niistä hakee seuraa??

- 10-20v vanhoja kuvia. Ja niistä kyllä näkee, kun on vanhoja kuvia.

-otetaan selfie alaviistoon, jolloin kaksois- ja kolmoisleuka paistaa

Koittakaa nyt pikkusen panostaa kuviin. Tosi paljon on myös ehdokkaita, joilla on vain yksi kuva ja ne on hylättävä. Tuolla aiemmin M50v peräänkuuluttikin hyviä realistista kuvia 

N39

Vierailija
14/26 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten tinderikuvat (jos nyt saa yleistää)

- paljon kuvia esim. koirista, kuka niistä sitten etsii seuraa, en halua edes tietää

- kuvia hirvistä, jotka on sitten ihan itse kaadettu

-örvellyskuvia, kännikuva, tupakka suussa - banaaninkuoret päässä -kuvia

- kuvia moottoripyöristä, veneistä autoista. Kuka niistä hakee seuraa??

- 10-20v vanhoja kuvia. Ja niistä kyllä näkee, kun on vanhoja kuvia.

-otetaan selfie alaviistoon, jolloin kaksois- ja kolmoisleuka paistaa

Koittakaa nyt pikkusen panostaa kuviin. Tosi paljon on myös ehdokkaita, joilla on vain yksi kuva ja ne on hylättävä. Tuolla aiemmin M50v peräänkuuluttikin hyviä realistista kuvia 

N39

:D

Jep, koirat ja varsinkin hirvet ja veneet on kyllä aikamoinen töönof

Vierailija
15/26 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenellä siellä treffit onnistuu, nihkeetä on.

Vierailija
16/26 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa myös väittää pokkana et ikä on vaik 35 vaik naamasta näkee et ei millään. Minusta profiilissa voi olla kuvia itselle tärkeistä asioista. Jos se on koira tai metsästys tai veneily niin ok. Toki kunnolliset kuvat itsestä kans. Mua ärsyttää aurinkolasit kuvassa ihan suunnattomasti varsinki jos ei oo muita kuvia. Luuleeko ne et arskat on joku bradpitt-efekti. Nro 13 komppaan...

Vierailija
17/26 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä yli 50v naisella oli vain ylioppilaskuva. Otin mätsin, koska mitat oli laitettu ja 50kg paino kiinnosti minua. Kyselin kuvasta ja vastaus oli, että "kyllä se suuntaa antaa". Päättelin, että 50kg antaa myös suuntaa ko. kuvasta, mutta ei nykypäivästä. MItä järkeä on lähteä esittelemään ihan erilaista itseään kuin mitä todellisuus on. Aika heikko lähtökohta.

Vierailija
18/26 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites naisten kuvat rannalla koiran kanssa aurinkolasit ja tuulipuku päällä kuva otettu n 25m päästä  juuri erottaa että taitaa olla nainen eikä mies

jos otetaan sisäkuva niin salama on juuri välähtänyt ja ei näy kuin jalat

jne

Vierailija
19/26 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten keskustelu tinderissä voi johtaa mihinkään, jos toinen osapuoli ei kysy mitään?? Ärsyttää!!

Vierailija
20/26 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä suosittelen!

Saitko 40+ naisen? Onko ne sängyssä kiihkeitä? Mulla on 30+ nainen ja sen tylsempää sänkyseuraa saa hakee. Ei sitä kiinosta mikään. Onko teillä leluja mukana vai millasta seksiä on? Ja sori et menee ohi aiheen, mut mietin tässäeroa..

Offtopikkina, mutta vastaan silti. Sain juuri 40+ naisen ja todella mahtavan pakkauksen ja todella kaikki toimii. Ja ihan kaikilla mausteilla mitä ikinä sitten halutaankaan. Osataan puhua ja molemmat on tosi aktiivisia.

Itsekkin sun kanssa samassa tilanteessa ollut ja ratkaisun tehnyt. En kadu YHTÄÄN!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän