Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli mieleen tuosta yhdestä ketjusta sellainen että tunnetko yhtään parisuhdetta, jossa on suomalainen ateisti mies ja nainen muslimiperheestä?

Zen Suuri.
20.02.2019 |

Kun tuota yhtä ketjua ei enää ole niin yritetään jatkaa täällä.

Miksi tuo yhtälö ei ole näkyvillä niin usein ihan katukuvassakaan, vaan juuri toisinpäin. Eli miehet voivat vapaasti deittailla ateistinaisia...

Minä tunnen vain yhden vanhemman pariskunnan (+50v), jossa tuo yhdistelmä on toteutunut.

Tuli mieleen tuosta yhdestä ketjusta sellainen että tunnetko yhtään parisuhdetta, jossa on suomalainen ateisti mies ja nainen muslimiperheestä?

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ainakin yhden: me. Eli vaimoni on (ainakin nimellisesti, joskaan ei harjoita) muslimi, ja itse olen ev.lut. kirkosta aikoinaan eronnut ateisti.

Miten tuo on mahdollista?

Ei ainakaan tuntuisi mahdolliselta Varissuolla tuollainen. Että tavis suomipoju edes kristillisistä taustoista alkaisi seukkaamaan naapurin muslimitytön kanssa.

Miten tuo voisi käytännössä mahdollistua?

Muuttuuko tämä ajan kanssa ja pitääkö kaupallisen myrkyn vaikuttaa ja laimentaa perinteitä?

Tuntuisi että juuri ap;n esittämä yhtälö on täysin mahdoton pohjoismaissa. Kun juuri se oikeastaan luo mahdollisuudet yhteiseen eloon. Se on portti yhteiseloon.

Muuten tuntuu että eletään yhteiskunnassa täysin erillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän