Miten pitkähiuksinen kampaajalle? Ettei ne pilaisi hiuksia?
Minulla on pitkät ja paksut hiukset (kampaamotermein kai "extra-pitkät") ja pitäisi mennä leikkauttamaan latvoja siistimmäksi. Ongelma on kuitenkin hiusten pesu, kun muutaman kerran kampaaja on onnistunut pilaamaan hiukseni kamalaksi takkukimpuksi siinä pesussa, kun hiukset menevät aivan sekaisin ja takkuun liulluessaan siellä lavuaarissa (pitkät hiukset pitäisi pestä niin, että ne mahtuvat olemaan suorina eikä sellaisena kasana ja myttynä). Olen pyytänyt leikkausta ilman pesua niin että pesen itse kotona aamulla hiukset, mutta tähän eivät suostu kun kuulemma sakset menee pilalle. Mistä löydän kampaajan joka ei vanuta pitkiä hiuksia takkumytyksi siellä altaassa?
Kommentit (6)
Ihanko tosissasi väität ettei saanut selväksi niitä sun hiuksia sen pesun jälkeen? Onpas sulla erikoinen hiuslaatu, joku hirveän kihara ja pörrö ja helposti takkuuntuvako? Afrikkalaisiin hiuksiin tottunut kampaaja voisi olla vaihtoehto. Tai esim turkkilaiset tai kurdikampaajat ja parturit, ne on tottuneet paksuihin hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista. Itselläkin on extrapitkät, mutta silti on aina suostuttu leikkaamaan. Pesua ei ole tarvinnut.
Anna vinkki kampaajasta, joka suostuu. Ap
Multa ei kyllä ole pesty hiuksia jos olen ne aamulla tai illalla pessyt. Enkä käytä mitään hiuksiin jätettäviä tuotteita enkä laita muotoilutuotteita ennen kampaamon menoa.
Äidilläni on todella pitkät ja paksut hiukset. Kun hän menee tasaamaan latvat ei hänen hiuksiaan pestä ja aikakin lyhyt (tosin joutuvat leikkaamaan niin, että äiti seisoo).
Mä en nyt millään muista mikä paikka, mutta sellainen ison kaupan (tyyliin Prisma) yhteydessä oleva pieni kampaamo, jonne saa pika-aikoja.
Jos sulla on haastava hiuslaatu en menisi ehkä kuitenkaan. Tarkoitan nyt sellaista karheata kiharaa. Sitä laatua kun ei oikein Suomessa osata käsitellä edes kunnon kampaamoissa.
Jos on suorat/laineet ja "helppo" laatu niin ei kai kokeilemisesta suurta haittaa ole. Äitini on ainakin tyytyväinen ja hiuksensa näyttävät hyvältä.
Osaako joku sanoa mitä paikkaa satun tarkoittamaan? Antavat tyyliin 15 min aikoja. Toivottavasti tästä on edes hieman apua, ap.
Erikoista. Itselläkin on extrapitkät, mutta silti on aina suostuttu leikkaamaan. Pesua ei ole tarvinnut.