Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte puolisolta viimeksi synttärilahjaksi?

treffit
20.02.2019 |

Mun synttärit on vielä tulossa, mutta miesystäväni on ostanut minulle Le Creusetin valurautapaistinpannun.

Olen tästä ikionnellinen, sillä olen jo kauan himoinnut Le Creusetin tuotteita - rakastan ruuanlaittoa ja tykkään että välineet on hyvät. Käytännöllinen mutta silti kaunis lahja, josta saamme nauttia molemmat pitkään.

Lisätietona vielä, että miesystäväni on työtön, eli ko. pannu on lohkaissut aika roimasti hänen kuukausibudjetistaan.

Kiinnostaisi tietää, mitä muut ovat viimeksi saaneet? Olitteko tyytyväisiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia ja suklaata.

Vierailija
2/7 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin syntymäpäivieni aikaan ulkomailla lomalla koko perhe. En tiedä onko joku hänen ostamamsa asia ollut synttärilahja, ostellaan puolin ja toisin paljon kaikenlaista, ilman sen kummempaa syytä 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli matkalla syntymäpäiväni aikaan, ja tietää, että minusta on aina kiva ostaa matkalta itselleni muistikirja, päiväkirja ja purnukka. Toi sieltä kaikki ne minulle :)

Vierailija
4/7 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin syntymäpäivieni aikaan ulkomailla lomalla koko perhe. En tiedä onko joku hänen ostamamsa asia ollut synttärilahja, ostellaan puolin ja toisin paljon kaikenlaista, ilman sen kummempaa syytä 😊

Joo me myös :) Mä en kanssa oikein ole noitten "pakollisten" lahjojen perään, sanoin jouluna ja ystävänpäivänäkin että älä osta mitään tai jos ostat, niin jotain pientä. Hän tuo muutenkin kukkia joka kerta tavatessamme (vaikka olen "kieltänyt" tai siis sanonut ettei tarvitse) ja ostelee usein jotain pikkujuttuja mun kotiin (yleensä kirppareilta) kun tykkää sisustaa - minä en niinkään. :D

Olin siis aika yllättynyt että oli ihan erikseen ja aika roimasti etukäteen käynyt ostamassa noinkin kalliin lahjan. Liikuttavaa sinänsä toki, puhuin tuosta tuotemerkistä useampi kuukausi sitten, oli muistanut <3 

Vierailija
5/7 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli matkalla syntymäpäiväni aikaan, ja tietää, että minusta on aina kiva ostaa matkalta itselleni muistikirja, päiväkirja ja purnukka. Toi sieltä kaikki ne minulle :)

Ihana <3 

Vierailija
6/7 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjakortin hotelli Haveniin.

Vierailija
7/7 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MacBookin, yleensä saan sellaista mille on tarvetta kuten nytkin