Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakotetaanko teidät töihin vaikka olisitte kipeitä

Vierailija
20.02.2019 |

Jos vaikka hirveät menkkakivut, niin sanotaanko kotona vain, että äkkiä se menee ohi, mene vain töihin. Tai, että ottaako joku muu ohjat ja alkaa määrittömään, milloin on tai ei ole kipeä? Tai annetaanko sellainen syyllistävä vaikutus, että nyt sinä menetät työsi kun olet poissa ( tyyliin muutaman kerran vuodessa)

Sanooko kukaan, että jää vain kotiin, jos olet sairas?

Itse olen monet kerrat joutunut kivuissani töihih ja sitten pidellyt mahaani koko päivän ja oksentanut, enkä pystynyt mitään tekemään, mutta olinpahan töissä kun haluttiin.

Ja näin on monet taudit lähteneet leviämään, kun flunssassa töihin ja koskee ovenkahvoihin, hiireen, mutta sitähän haluttiin, että on töissä.

Ei väliä sitten, jos seuraavalla viikolla puolet on sairastuneita.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pakoteta. Päinvastoin, ei päästetä töihin vaikka olen terve. Yrittänyt olen mennä, moneen kertaan.

Vierailija
2/11 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee hiireen ja ovenkahvaan, yhyy. Sinä et edes tee fyysisesti raskasta työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen kyllä menee töihin kipeänäkin, jos sairaus on lievä ja ei-tarttuva ja kokee työnsä tarpeelliseksi.

Vaikuttaa siltä, että sinun tautisi sijaitsee päässä ja olisi psykiatrian keinoin hoidettavissa.

Vierailija
4/11 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat ei ole sairaus. Siihen riittää kipulääke. Sairaana ei kukaan voi pakottaa töihin. Lääkärintodistuksella saa luvallisesti olla pois. En ymmärrä kysymystäsi ollenkaan.

Vierailija
5/11 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskee hiireen ja ovenkahvaan, yhyy. Sinä et edes tee fyysisesti raskasta työtä.

Yhyy, sinä et edes omista aivoja.

Vierailija
6/11 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotetaan? Miten?

Kotoako haetaan aseella uhaten?

Mä ollut yli 40vuotta työelämässä, eikä ikinä pakotettu sairaana töihin.

Eipä silti, en olisi kyllä suostunutkaan.

Vierailija
7/11 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, sinä et edes omista aivoja.

Niin kuukautiset ei ole sairaus, nuha on Suomessa niin yleinen, että sen takia ei tarvitse jäädä karanteeniin.

Vierailija
8/11 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkat ei ole sairaus. Siihen riittää kipulääke. Sairaana ei kukaan voi pakottaa töihin. Lääkärintodistuksella saa luvallisesti olla pois. En ymmärrä kysymystäsi ollenkaan.

Menkat ei ole sairaus, mutta sen aiheuttamat työkyvyttömäksi väliaikaisesti tekevät kivut ovat. Asiakastyössä ei voi oksentaa asiakkaan päälle tai jutella kun makaa kippurassa lattialla.

Oikeilla lääkkeillä voi saada kivut kuriin mutta kaikille ei esimerkiksi käy tulehduskipulääkkeet esim allergian takia. itse en taas saa syödä niitä munuaissairauteni vuoksi. Joten parasetamolilla mennään.

Vierailija
9/11 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään pakota. Kun olen sairas,olen sairas ja jään kotiin. Meillä töissä heti kaikki tarttuu kun näplätään samoja puhelimia ja näppiksiä, ei sinne kaivata ketään tartuttamaan mitään.

Ja tuohon Yhyy ei edes fyysistä... typerää pippelien mittailua vertailla kenen työ on tarpeeksi fyysistä että voi olla sairaana pois töistä.

Vierailija
10/11 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin otsikon perusteella, että työnantaja pakottais töihin sairaana. Mutta ei tässä olikin kyse siitä, että joku kotona pakottaa... Ei mua kukaan kotona pakota menemään töihin kipeänä. Miksi pakottais?

Vierailija
11/11 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee on alle viisitoistavuotias lapsi, joka haluaa lintsata koulusta. Älkää ruokkiko trollia.

Mitä tulee kuukautiskipuun; jos se on invalidisoivaa, mennään s**tana lääkäriin eikä ruikuteta somessa. Se voi olla todella karmeaa, mutta silloin se ei ole normaalia vaan hälyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan