Vierailija

Miehen kanssa erimielisyys sektiosta ja siihen valmistautumisesta. Mies haluaa luonnollisen synntyksen (suunniiteltu sektio) mutta haluan olla rentoutunut ja tuntea oloni hyväksi ilman kipuja. On käynyt mielessä miten laittaudun sektioon (meikki ja hiukset), koska onhan lapsen syntyminen aina iso juhlanaihe. Pakkasin jo sairaalakassin täyteen kaikkea tarpeellista mutta mies utelee kassin sisältöä. Miten valmistauduitte sektioon?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

MInä otin mukaan oman kampaajan ja kosmetologin. Päädyttiin sitten sinisävyiseen päivämeikkiin, mutta se oli virhe. leikkaussalin valo oli paljon sinertävämpää kuin luulimme. Hiukset oli luonnollisilla kiharoilla, toisella korvallisella oli muutamia luonnonkukkia toivottamassa vauvaa tervetulleeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meikin voit unohtaa, koska leikkaussalissa päähäsi laitetaan antureita. 

Eikä laiteta mitään antureita leikkaussalissa, kun ei kenelläkään tutuille ole laitettu. Leikkaussalissa on laitettu näköeste ja puudutettu, mutta ei antureita.

Vierailija

No siis suihkurusketuksessa,mankyyrissä ja pedikyyrissä kävin sektioviikolla,koska vauvaa ei saa kuulemma jättää yksin (eihän ne edes kai liiku).Ja sitten ostin jo valmiiksi ihania vaatteita,samasta syystä,ihana pukeutua kun ei enään mitään mahapöksyjä.En mä mitään sairaalakassia pakannut,ponnari päässä pistelin samoissa vaatteissa sisään ja ulos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saat leikkurissa päähäsi sellaisen kivan myssyn, joten älä suotta huolehdi kampauksestasi, se ei näy sieltä alta.

Myssystä viis, koska saan sen alle laitettua nätisti hiukset. Haluan näyttää hyvältä ja kauniilta äidiltä kun vauva syntyy niin mies voi ottaa kauniita kuvia meistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin uniikkipuvun Jukka Rintalalta. Hame toimii synnytyksessä paremmin kuin housupuku.

Ja siis tämä vinkki tuli alateitse synnyttäneeltä. Sektion pukukoodista en tiedä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin uniikkipuvun Jukka Rintalalta. Hame toimii synnytyksessä paremmin kuin housupuku.

Mitä tuhlausta kun et ole niitä voinut käyttää synnytyksessä. Erehdyt nyt synnytyksestä ja käytit pukua ristiäisissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meikin voit unohtaa, koska leikkaussalissa päähäsi laitetaan antureita. 

Mitä antureita laitetaan suunnitellussa sektiossa äidin päähän? 🤔

Ei sillä että puoltaisin sektio on pynttäytymistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja siis tämä vinkki tuli alateitse synnyttäneeltä. Sektion pukukoodista en tiedä.

Kätevin on paitamekko, jossa on edessä napit. Toisaalta minimekko (lantiomallia) ja lyhyt toppi on myös mukavat.

Vierailija

Oikeesti, aloitus on tyhmä trolli mutta mistä ihmeen antureista ja myssyistä te horisette? Joku uusi juttu?

Nimim. myssytön sektio -11 ja -14

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä tuhlausta kun et ole niitä voinut käyttää synnytyksessä. Erehdyt nyt synnytyksestä ja käytit pukua ristiäisissä.

Ehkä mulla sitten tosiaan menee sekaisin ristiäiset ja synnytys. Mutta siitä olen varma, että Rintalan punainen silkkinen uniikkipuku oli päällä silloin kun lapsi tuli pimpsasta ulos, kutsuttiin sitä tapahtumaa sitten millä nimellä tahansa. Tuollaiset asiat jäävät mieleen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat